– SOKKER –

Designet av Carmen Jorissen

 

Det er slettes ikkje alltid eg faller for designet i seg selv, men er noe strikket i de perfekte fargene, ja da er eg som regel allerede solgt! Skal ikkje mer til kan du si 🙂 Dette er heller ikkje noen kompliserte sokker, ei heller er mønsteret vanskelig og designeren anbefaler det til strikkere som er ferske i forhold til mønsterstrikk 🙂 Her er det bare å kjøre på for det er umulig å gjøre feil 🙂 Sokkene kommer til å bli megafine uansett hva du velger!

 

 

 

Designet av Carmen Jorissen

 

Her kan du kose deg med strømpepinner nr 2,25 og deilig tynt garn. Strikkefastheten er på 34 m/ 40 row
så det er ganske delikat ja 🙂 Akkurat helt perfekt ♥

 

STRIPED AND STRANDED SOCKS
Bildene over
Str 35 til 47

 

 

* * * *

 

Oj Oj som det regnet i går da me var ute på handel!! Var ganske så intenst inni mellom!! Fikk nå i hus det eg tror me trengte + eg var både innom Gullsmeden å kjøpte ei “bodda” med Postkort (mange bekker små hjelper i allefall litt hos de små butikkene) + eg la igjen noen kroner hos Mestergrønn:

 

 

 

Elsker å handle buketter med blomster! Samler bare sammen 3 buketter som eg syns er fine hver for seg og setter de sammen, noen ganger ser det ikkje ut (haha), mens andre ganger klaffer det ganske fint 🙂 Liker buketten min fra i går. Hadde i grunnen lyst på Tistler i går, men det hadde de ikkje. Herlig med friske blomster på bordet. Nå ser det ut for at blomstene ute på terrassen også begynner å komme seg etter alt regnet! Det er greit med regn,
men i går smalt det ned så i den store krukka hvor eg har sådd Minte og Sitron, ja der er det kommet et ganske stort krater!! Må ut å sjekke litt etterpå, ta et lite oppsyn og raske bort det som er ødelagt!
Spent på hvordan det står til med de små tomatplantene!!

Ellers i dag skal eg digge til deilig Pestokylling, det er både kjekt å lage + det smaker himmelsk godt!
Min egen sammensatte oppskrift finner du HER 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. De sokkene skal jeg ha, garnet ligger her allerede. når vi snakker om garn hva vet/kan du om dette garnet kr 30 · Torød
      Ylle er et nydelig garn fra Jarbo
      som en kan strikke det meste av
      Melert garn i 100%ull,veldig soft
      Jeg handlet med ei som måtte kvitte seg med alt. Det blir jo bærekraftg det?

      Ha en fin og avslappende lørdag, det er det den er ment som….. 😉

      1. Da har jeg prøvd flere alternativer for å gjøre det rett, å slette kommentarer jeg har gitt til deg, og blogg. Dette viser seg og være umulig.Jeg har fulgt deg gjennom tykt tynt, har vært enig med deg i mangt og mye. du vil ikke være med på at du ikke gjør alt rett, en person som ikke kan ta selvktitikk er vanskelig å forholde seg til. Du må nå gjerne slette meg igjen, god helg til deg og dine.

        1. Nå skjønner eg ikkje hva du mener? Hva og hvor har eg slettet deg? Og hvor tar eg ikkje selvkritikk? Du og eg har jo hatt en god tone?

Siste innlegg