Solamessen 2023 – Eg er klar!

 

 

Da har eg kommet hjem, vært innom dusjen, fått på pysjen + laget matpakker til morgendagen! Nå skal eg
L A D E er planen. Det var en meeeget god idé at Amira ble med ut, hun er en mester i Tetris og det kom godt med i dag! Til daglig har jo Amira tusenvis av kvadratmeter som planlegges så noen miniatyrbord
(I hennes verden) var nok bare barnemat vil eg tro. Monica var også enig i det, så mens Amira styrte i vei kunne me egentlig bare stå å se på *ler* Standen var betydelig mindre enn det eg så for meg….Bredden på dette bordet er bredden på standen. Nå har Mocina Design og eg 2 stander som me liksom har sammen, men i dag ble det bestemt; Hvis me blir med neste år skal me ha 4 stander ved siden av hverandre,
fine priser gjør dette til en fornuftig løsning, tenker eg, eller ME tenker det 😀

 

 

 

 

 

Favorittene mine, de 3 halvstore pingvinene midt i bildet ble solgt i kwell!! Så nå har eg de bare til låns kan du si *ler* Spørs om eg ikkje må lage noen flere, kjenner eg trenger noen av de ja…

 

 

 

 

Håper eg blir kvitt go`sakene….hvis ikkje vet nå familien min hva som kommer dalende opp mot jul 🙂

 

 

 

 

Nå skal eg bare sitte her å surre og satse på at eg kommer meg tidlig i seng! Opp tidlig i morgen, hallen åpner for oss kl 8, eg tenker å være der rundt kl 9 og så åpnes det for publikum kl 10 🙂 Stedet er Åsenhallen på Sola om du bor i distriktet! Eg kan love deg hallen bugner av fantastisk flotte ting og eg har allerede sett meg ut noen ting…ehe…mange ting egentlig....Tror eg blir fattig i morgen *ler*

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

7 kommentarer

Siste innlegg