SOMMER!

 

Før helga falt eg for fristelsen å kjøpte meg en knall rosa Towel Club Jumpsuit!! Den andre delen av galskapen var at eg kjøpte den for liten med vilje…En av grunnen er fordi hver gang eg har kjøpt en onepiece har eg alltid kjøpt store størrelser og da blir de kjempelange og får skikkelig seg i rompa- nå er den noe trang, men super på lengden i kroppen (Det er veldig god strekk i den da) men eg satser på at når sommeren virkelig er her så går det fint. Å ja, eg valgte froté kvaliteten, men eg ble veldig overrasket over kvalitetet likevel! Eg så for meg at den var lett og tynn, men dette var ganske solide greier altså – Vil tror den pga det kan leve i mange år 🙂 Garantert herlig å ta på seg etter et bad i kaldt fjellvann? hehe Kjapt levert med tanke på at den kom fra utlandet, i dag dinget DHL på døra – Bestilte den torsdag kwell! Om ingen ting annet er på plass så er eg i det minste klar for sommeren i kleveien 🙂

 

 

 

 

Svingte ned til Mestergrønn i dag siden
de hadde medlemstilbud på Lavendel 🙂

 

 

 

 

Sommerfugllavendel har me hvert år så den fikser eg fint, men den andre der.Ja den er vrien å få fin syns eg? Den blir liksom ikkje så kraftig som eg skulle ønske – Krysser fingrene i år 🙂 Var også innom Edens Have for å se hva de hadde fått inn så langt, ville i utgangspunktet bare ha 2 store Petunia til den ene kassen. De hadde kun knallrosa/lilla`ich. Kjøpt med meg 2 selv om de var noe små/pjuks, men eg vet jo de kommer seg ganske fort.

 

 

 

 

Egentlig er det flott temperatur å jobbe ute i, 13 gr er helt greit da – Man blir jo varm av å jobbe! Meeen
når det blåser kuling og regner i tillegg frister det ikkje nevneverdig…Om det skulle bli bedre utover dagen kan eg se hva eg kan få plantet ute ved inngangen om ikkje annet. Hvis ikkje så får blomstene bare stå
midt i stua til første go`værsdag…

 

 

 

 

Siden været sviktet gikk eg heller på kjøkkenet. Vasket og ryddet før eg skrellet alt av ingefær og rødbeter. Nå er ingeførshot for ei uke ferdig, men rødbetejuicen…vel, eg tror den juicemaskinen hater meg! Eg har klikket alle delene riktig, men den streiker med en gang eg nærmer meg. Skjedde forrige gang også, da måtte Ali bare gjøre det hvis ikkje hadde maskinen gått rett ut vinduet…Nå bare står alt på benken så eg håper det på mystisk vis blir forvandlet til juice…Mulig eg må få en enklere, eller bare en annen juicemaskin??

Anyway, fikk melding fra Posten om en pakke en venter på er forventet levert på fredag! Eg har kjøpt noe digg til meg selv, men kjøpte dobbelt opp og tenker eg lager en Give Away/konkurranse 🙂 Er sikker på at du faller akkurat som meg! Sååå fint!

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Herlige blomster, bare synd du ikke får plantet de ut. Heldigvis har vi hatt sol og god temperatur her. Trenger et påar dager ti av det slaget. Gjøre ferdig inne kan man jo uansett vær.
      Stilig jumpsuit. Men ideen om å bare i et kaldt fjellvann fristet ikke meg.
      Lag deg en fin kveld. Her bakes brød i kveldingen. Og så skal jeg følge MGP. Programmet jeg elsker. Kan jo kritisere i lange baner.
      Klem fra Liv

Siste innlegg