SOMMER, og dagen der på…

 

Snakk om å våkne til SOMMER! Det er første morgen at skyvedøra står åpen med en meter og eg sitter bare
å nyter at eg ikkje fryser! 12 gr står det på min mobil, og sola? Ja den skinner fra skyfri himmel – Blir sjeldent bedre enn det! Putene må nok på plass i sofaen i dag og kanskje eg kan pusle litt i krukkene?

Noen ser nok for seg at eg ligger som et slakt i dag? *ler* Jadda jadda, eg var også en av de, men tro det eller ei; Denne snuppa er oppe i stående! Øm i skuldrene, det er eg, og eg måtte tenke over hvorfor? Eg gikk ikkje på hendene i går….Ahaa….eg veivet med armene som et fly som lander i orkan for å holde balansen…det er nok årsaken, vel.…Så fikk de trent seg de også! Da eg var hos legen før helga viste det seg at eg hadde betennelse
i den ene albuen og det stammer fra turgåinga! Må jo le, men det kommer av at armene sveiver når man går…
Eg kunne få en kur, men avsto da den type medisin alltid går på magen. Da er det bedre å hekte tommelen
i selen på magen og la armen hvile litt mens eg går 🙂 Går over!

 

 

 

 

Det er mye som skal plantes i år, mer enn vanlig! Har nå alle de store krukkene etter mor mi så det er bare å fylle på! Grannsakkassen trenger også litt påfyll av jord. Nesten gang eg kjører forbi skal eg innom
Edenshave etter litt flere frøposer 🙂

 

 

 

 

De flotte liljene fra i fjor har også startet spiringen!
Håper de blir like flotte som i fjor.

 

 

 

 

Jada pute under leggene var veldig greit i dag…er litt øm i hælene og anklene, litt ubehagelig å hvile på hælene. Turen i går var absolutt verdt det 🙂 Kunne tenkt meg å gått en rolig tur i dag, på stranden hadde vært herlig….
Får sjå senere, turstøvlene står dassvåte ved ovnen siden de måtte vaskes i går! Blanding av vann, myrvann og gjødsel forvandlet de til noen stinkbomber! Men, nå er det 2 par tursko på vei i posten, et par lave og et par høye, da blir det mer å velge i ut fra hva tur eg skal på 🙂

Kanskje eg bare tar en rolig dag her hjemme å surrer litt rundt, greit å restituere skikkelig også 🙂
Tror eg skal starte med å legge putene i sofaen ute så får eg ta det der i fra 🙂

 

 

 

LAG DEG EN
FLOTT DAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg