SOMMER!

Designet av Julie Robinson

 

Trooor muligens Kjerringtanker setter kaffi`n i halsen i dag...Nå har me hatt ned til 15 minus i flere uker og eg har gladelige klukket i vei om våren…Vel…nå har me hatt rundt 0 grader siste døgnet, faktisk så mye som +4 i går kwell og da vipper eg rett over til sommerern – Helt normalt, ikkje det? Et snerten lite sett, fint å svinse rundt i på sommeren, for min del inn og ut fra terrassen o.l – Det er orginalt strikket i bomullsgarn i spedd litt kasmir, ingen verst blanding det. Men…med en gang eg er inne på tanken med å strikke sommerplagg så tenker eg på LIN! Vet eg gjorde det i hele fjor også…Nå må eg gjøre alvor av å teste det ut skikkelig, ja om lin virkelig er så deilig på kroppen som eg forestiller meg 🙂

 

BRIGHTON TANK
Bildet over
Opp til 157 cm i overvidde
Tilhørende Shorts finner du HER 🙂

 

Hvis du nå skulle syns dette var i kaldeste laget, vel...da kan eg jo anbefale Denne Fine eBook
(<–12 lekre og gratis strikkeoppskrifter), eller hva med denne Gode Kåpa?

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

I tastende øyeblikk er det +2 grader, regn OG kuling – Det er alltid KULING når det blir mildvær her ved sjøkanten…Alle her hjemme proklamerte med at eg mer eller mindre var gal da eg sa eg mye heller ville ha 15 minus og sol, enn + grader….velnå skal eg høre med de når kwellen kommer hva de syns…Da regner eg jo med at regnet fryser i kjent stil og me helt ufrivillig får isbane all over the place!! JuHuuu…eller not? Så ja, dette er verste sort! Håper bare værgudene vipper oss fort over kneika slik at varmegradene i det minste får faste holdepunkter. Alle her i vest akkurat hva eg mener *ler*

Foreløpig det eneste positive med +grader er at NÅ kan me endelig ta inn julelysa på terrassen! haha Eg stoppet gutta flere ganger i denne kuldeperioden fra å ta de inn, eg var jo redd for at lysa/ledningene skulle knekke(!?). Som du ser på bildet over står også ballongene med vann fortsatt der ute…tenk å komme på å lage islykter den aller siste kuledagen!?! Ikkje sant!? Et skikkelig fehodet 🙂 Vel vel…nå kan eg bare ta de inn igjen…
Kanskje neste år?

Vel vel! Planer for dagen da tro? Mandag…Eg skal nå i allefall til mor mi, feire litt morsdag 🙂 Tar med meg noe av sjokoladekaka Amira bakte, svinger innom Mestergrønn etter noe fine vårblomster og på vei opp til mor mi tror eg at eg svinger innom en barnehage og Tabo med garn 🙂 Mulig eg skal en tur til Stavanger
i løpet av uka så da blir det innom Krisesenteret ♥

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. Her var det 14minus i dag tidlig. Nå laver det ned med nysnø .Sann mine ord. Vis kal sikkert ha en meter nysnø før våren kommer. Slik er det å bo på indre deler av Østlandet.

    2. 4+ her i dag ,men ennå for tidlig med lette sommerkle,skal en derimot strikke det er det innafor å begynne nå :=) et pent sett men til den rette kroppen .
      Jeg har strikket i et garn som heter line,det er ikke 100% lin da ,men det garnet stikker rett på kroppen så toppen jeg strikket ligger ubrukt

Siste innlegg