SommerSokker

Designet av Dolly Laishram

 

Hva med litt sukkertøy på pinnene? Eller en blomstereng? Jadda, sommersokker må man jo ha, korte,
lette og lekre 🙂 Eg har ei hel røys av ankelsokker i Opal Garn – En stor favoritt i sommerhalvåret 🙂
Masse farger og morsomme mønster, det er sommersokkene sine det.

Eg har jo, for noen år siden, laget min egen AnkelSokk oppskrift, den ligger Her på Bloggen fritt til bruk 🙂
Kan jo være greit å ha i bakhånd hvis det kun er norsk strikkeoppskrift som funker best ♥ Også på denne oppskriften bruker du tynt sommegarn, sånn typ 200m/pr 50 gr

 

 

 

 

Designet av Dolly Laishram

 

Men altså!? Se på disse da?
Spørs om eg ikkje bare må snappe de til meg – vet jo aldri når det havner et par sokker på pinnene,
begynner jo å bli ei stund siden kan du si…kremt...

 

 

JUNE 2021 SOCKS
Bildene over
Str S til XL

 

 

 

* * * *

 

 

 

Da var det jaggu meg en EXTRA sløv søndag siden det er “søndag” i morgen også! Men så er det slutt, da er det endelig (haha) slutt på alle disse fridagene som bare lager rot i hverdagen min! Ja når man ikkje alltid er sikker på hvilken dag det er, da er det for mange helligdager inni mellom! *ler* Denne dagen hadde eg ikkje planlagt å holde “hellig” for å si det sånn, planen er å grafse i mor mi sin hage i dag! Det drypper litt ute, men eg vil ikkje kalle det regn – På ingen måte! Håper og satser på at ungdommen eg har alliert meg med ser det på samme måte 🙂 Eg syns heller ikkje det er kjekt å være ute i regn, men enn så lenge ser været ganske greit ut 🙂 Eneste eg glemte da Amira og eg var ute på fredag var å kjøpe arbeidshansker!! Eg har noen selv som eg overhode ikkje låner bort haha Det er de beste, men eg skulle jo kjøpe slik at me alle kunne ha for det er ikkje noe å grafse i jorda uten hansker…Jaja eg skal uansett svinge innom gartneriet for å se om blomstene til mor har kommet, *La meg ta et kjapt googlesøk….* Å jo da, Edens Hage har “standar” arbeidshansker som ikkje koster all verden hehe
Da blir det ei “Bodda” av de!

Tja, da bør eg vel i grunnen få i meg ei skikkelig Rugskive for å ha litt mat i magen og sååå tenker eg at det er greit å komme i gang. Satser på at det ikkje blir for mye regne…Hadde vært så greit å blitt ferdige,
om ikkje annet med alt plantinga! Vel vel….får sjå!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG HA DET KJEKT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg