SOMMERTEPPER – Gratis Oppskrifter

Designet av Sandra Paul

 

Usikker på hvilke vårtegn du skal ta seriøst? Veeel….når eg over en periode overøser bloggen med heklelapper og tepper i flertall X flere, ja da kan du være sikker på at våren er i anmarsj!! Et hekletøy er som oftes mye enklere enn et strikketøy å dra med seg rundt fordi det trenger ikkje være så stort. Om du velger å dingle med beina på Prekestolen mens du hekler eller ligge vadder i hengekøye, vel – Begge deler funker akkurat like bra.
Litt skummelt å sitte på Prekestolen med en svær genser f.eks….
PLUTSELIG ble det overvekt, feil vei.….IKKJE sant!?

Eg elsker jo lapper, har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det! Det kan ligge så mye prosjekter rundt meg, men “Klikker” det så kan eg få full overtenning hvor eg raider garnrommet, lager en kurv med de deiligste farger
og VIPS så er eg i gang med nok en haug av lapper…Det ligger mange, ja veldig mange lapper i “systemet” mitt…Hvis eg virkelig hadde vært flink så hadde eg fått det montert…Kan jo nevne et überkult Fisketeppe (<—Gratis oppskrift), veldig mye av det er ferdig montert og eg har et LASS av fisker som vil gjøre teppet gigantisk…Skjønner det bare ikkje….Men men, en dag får eg vel et kick da vettu så blir det nok gjort.

 

 

 

 

Designet av Sandra Paul

 

Nydelig og romatisk sommerteppe ♥

 

NATURE`s WALK BLANKET
Bildet over
Gratis oppskrift
Str 117 cm X 148 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sandra Paul

 

Egentlig trenger man jo ikkje oppskrift for å hekle som dette, det er bare å hekle,
bruke fantasien og så blir det til mens du holder på 🙂 Lag ditt eget på en måte 🙂

 

VINTAGE SWEETHEARTS
Str 147 cm X 114 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sandra Paul

 

De alle fleste kan jo et klassisk BestemorTeppe, men det kommer jo stadig nye og unge både heklere og strikkere, og dette er jo et must å ha i samlingen 🙂

 

DOLLY MIXTURES BLANKET
Gratis oppskrift
Str 195 cm X 130 cm

 

 

 

 

 

Designet av Sandra Paul

 

Dette teppet er perfekt om du er ny med heklenåla. Her får du skikkelig gjennomgang om hvordan du hekler forskjellig “struktur”. I oppskrifter er det bilder som viser deg hvordan (<–via linkene i oppskriften)

 

A SPICIER LIFE BLANKET
Gratis Oppskrift
Str 98 cm X 130 cm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Der kom jaggu meg sola gjennom tåka, så ja, da blir det nok en nice dag skal du se! Mine planer er å få ferdig akkurat det perleriet som ligger på bordet, for hele kreasjonen består av flere elementer. Dvs eg er nødt å stryke den største i dag! Selv om eg vet at det stort sett går helt fint er det like nervepirrende hver gang! Eg må i allefall være sikker på at eg får være i fred akkurat når det strykes. Fikk også et pling i PostApp`n om at rammen eg har bestilt kommer i morgen 🙂 Har aldri laget noe som dette før og går alt etter planen som eg tenker skal eg boltre meg med maling i morgen. Eller.…forresten, i morgen ja Hmmmm Da skal eg søren meg stå opp MIDT på natta! Dib skal på Dagkirurgisk med visdomstennene sine kl 08:00!! Veeel, etter en kwil kan det jo være at eg likevel er våken nok til å male *ler* Må bare planlegge litt 🙂

Det står også en aldri så liten trådfest på tapetet i dag, ja på Aamugenseren…Heldigvis ikkje sååå mange og såååå vil eg jo ha bilder av meg i den genseren…Tja, eg får se hvordan eg kan få fixet akkurat det da.

Vel vel, en liten runde her hjemme nå
og sååå er eg klart for å angripe dagen 🙂

 

 

NYT DAGEN OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg