SØTESTE PÅSKEKYLLING

Reklame | Rito Garn & Hobby

 

Hvis ikkje eg har den søteste kyllingen, ja så vet ikkje eeeeg! Er så forelsket Eg skal overhodet ikkje påberope meg å ha funnet opp denne, nei nei, alt du trenger å vite om hva og hvordan finner du ut på bloggen til
Anja TakacsHER INNE! Myyye annet gøy finner du også der inne 🙂

 

 

 

FOR en gjeng sier eg bare
Orginalt er kyllingene laget med 10 cm store kuler, det hadde ikkje eg så eg brukte det eg hadde:
8 cm og 6 cm – Ergo de STOOORE øynene *ler*

 

 

 

Har også en liten gjeng med søte kaniner så plutselig gjør det ingenting at påskepynten står innerst i garasjen…

 

 


Alle eggene eg perlet i går har fått silkebånd og hengt opp på Trollhasselen 🙂
Ble riktig så koselig skal eg si deg 🙂

 

 

 

Limet noen av eggene på små grillpinner – disse tenkte eg å sette i en påskeplante eller noe som eg skal levere til mor mi 🙂 Tenker eg må ta med en sånn fjærkylling også 🙂 Alltid kjekt med litt ny påskepynt på bordet 🙂

 

 

 

Så ja, dette har eg holdt på med i dag. Tok sin tid og varmt var det! Sier bare én ting: IKKJE dytt fjærene på plass med fingeren for limpistol er VARMT! Bruk en gaffel! Får eg tak i noen flere slike isoporkuler blir det nok flere,
de var veldig greie å lage. Fine å lage med barn f.eks; De kan perle mens du limer fjærer – Samarbeid 🙂

Alle figurene i dette innlegget er designet av Anja Takacs og trenger du perler eller annet utstyr,
ja så finner du det HER INNE 🙂 Du finner flere av Anja Takacs sine bøker Her Inne.

Nå skal eg felle av genseren eg holde på med og skravle med Amira 🙂 Satser på at me finner noe gøy på Tv. Hvis det er fint vær i morgen må eg nok ut en eller annen plass å ta bilder av hele svermen med
sommerfugler eg har perlet! Åååå de er bare sååå fiiiine ♥

 

 

KOS DEG OG HA EN

HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg