Søtsugen?

 

Passer jo helt fint å bake i 27 grader og sol, ikkje det? Vil jo si N E I da, men om man baker litt på Hobbyrommet går det helt fint 🙂 Ikkje sååå enkelt å få det akkurat som man vil når donutsen er kun 1 cm, men men,
med litt lakk og noen små detaljer til så blir de helt supre!

Dette skal da altså bli maskemarkører, så nå håper eg du planlegger søte strikkeprosjekter fremover *ler* Har noen andre planer også når det gjelder donuts, dvs det blir mer søtt! Koser meg eg, ja her inne på leilighetens svaleste rom! I går kom eg jo på at me har ei sånn stooor vifte som står på gulvet og roterer. Denne satte eg opp i stua så da overlever mor mi også varmen hehe Å ja da, hun blir fortsatt her noen dager, ferie er ferie og eg driver Snøde Høyfjells Hotell All Inclusive:) Sånn skal det være. Pga denne deilige viften blir det nok
strikking på meg i stua til kwells.

Måtte bare innom her å gi litt livstegn, nå blir det nok mer luft når sola er litt borte så da kan eg puste hehe
Det er jo meldt regn til natta og det kan friske opp litt. I morgen er det visst nok meldt mye regn og 24 grader….
hørtes klamt ut…Vel vel…

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg