SØTT

Designet av Lisa Chemery

 

Ååå eg bare MÅTTE plukke denne frem litt fra ei av mappene mine, HALLO!? Den er jo sååå søt og ikkje minst kjapp å strikke! Pinnenummer 4 og deilig Merino, ja det kan blir den beste sommerkjolen til den lille, eller litt store. Selv om Merino er ull er det der med ikkje sagt at det blir for vamt i å bruke i juli! Haha me kjenner alle den norske sommeren, dessuten så er jo kjoler på de små noe av det beste de kan bruke i barnehagen, ikkje sant?

 

 

HONEY PIE
Bildet over
Str fra 3 mnd til 6 år

 

 

 

 

 

Designet av Lisa Chemery

 

Elsk på den halsen der da!

 

STILL WOODS
Fra str 3 mnd til 10 år

 

 

 

 

 

Designet av Lisa Chemery

 

Se her du! Trenger den lille en søt bolero til 17.mai? Jepp, denne rekker du fint! Her kan du også finne frem pinne 4 og deilig merino! Strikkefastheten ligger på 22 m/ 10 så det går rimelig kjapt for dette er jo bare en halv jakke! ♥

 

DK ENTRECHAT
Str fra 3 mnd til 8 år

 

 

 

 

* * * *

Nå har eg bare sååå lite igjen på den der lange genser/kjoleryggen til Amira! Dvs ca 2 cm!! JuHuu Kun 1 flette og så AVFELLING! Det har vært utrolig kjekt å strikke en syk haug med fletter, men det tok en del mer tid enn eg planla. Den blir bare sååå fin og eg håper det blir mulighet for at hun kan bruke den litt fremover. Når den nå ganske nsart er ferdigstrikket tenkte eg å skylle hver del litt og blokke den enkeltvis før eg monsterer. Rett å slett bare strekke den litt til de målene som hun ønsker 🙂 Hun ville ha den stor, men eg valgte likevel å strikke den minste størrelsen fordi eg tenkte at denne type plagg fort gjerne kan sige litt. Tror nok hun vil bli fornøyd i forhold til både lengde og størrelse når den er ferdig. Skal bli godt å få den “av skuldrene” mine for eg har jo ting som venter.

Sto opp kl 9 i dag og det helt uten alarm! Finn sovet ca 8 t selv om Ali la seg først i går og snorket som en belg da eg la meg haha Trakk bare dyna godt over hodet (burdet hatt ørepropper!!) og bare lukket ørene hehe Nå er eg litt sånn bomull i hodet akkurat som eg har sovet alt for mye, men vil tro det bedre seg etter hvert. Eg får bruke mandagen som en lørdag siden helga bare forsvant. I morgen er det ut igjen og da skal eg til frisøren. Heldigvis fikk en time på ettermiddagen denne gangen og da kan eg få en rolig morgen i steden for å måtte stå opp gry tidlig for å komme meg avgårde. Tror det blir bedre sånn. Etter jobb har eg avtale med Amira
og me skal på en aldri så liten shopping 🙂 Det blir kos!

Siden Ali allerede har shainet kjøkkenet kan eg bare gå rett på badet å freshe meg opp før
eg bare kaster meg over avsluttningen på strikketøyet!

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FLOTT MANDAG OG UKESTART

 

 

 

 

Go`klem fra en Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg