Sovna og Våknet i dusjen

Designet av Cintia Gonzalez

 

Du vet at det garantert ikkje finnes den ting du IKKJE kan strikke!? Har du riktig garn til formålet, ja så fikses det ganske enkelt 🙂 Turbanen over er slettes ikkje dum ser du, liker du som meg å la håret bare tørke av seg selv er denne super! Amira kjøpte for en tid siden 2 stk, bare surre den rundt hodet/håret og kneppe igjen med en knapp. Slipper styret med at håndkledet sklir ned + at det i tillegg blir ganske tungt på hodet. Første som slo meg da eg så denne og så garnet som er brukt tenkte eg at et kanskje et gammelt håndkle kan funke? Ja, strimple det opp og strikke i vei, det burde jo la seg gjøre?? Eg har nemlig tatt i denne type garn som turbanen på bildet er strikket i. Har du f.eks “småfliser” etc, tørr hud på hendene eller fingrene så henger det fast *Hårene mine reiser seg*!!!

 

AFTER SHOWER HAIR TURBAN
Bildet over
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av Barbara Spencer Hawk

 

Sjølstrikket små kluter er fine å ha på badet til en lett ansiktsvask, dessuten er det søte gaver.
Lag en liten velvære-kurv og gi i gave 🙂

 

APRIL SHOWERS SPA CLOTH
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

Designet av CiD Hanscom

Jepp, sauer kan definitivt brukes til alt, selv i dusjen 🙂 En såpepose for de som liker best å bruke såpestykke,
selv så frotser eg nok litt i flytende dusjsåper!

 

WOOLY SOAP-ON-A-ROAP

 

 

 

 

 

Akkurat nå er dette min favoritt i dusjen. Om den “virker” og er godt for noe vites ikkje, men AKK eg elsker duften! Deilig frisk duft av blant annet Ingefær, føler meg ganske fresh etterpå + den skrubber ganske så godt 🙂
Ei rimelig tube som fås kjøpt på “Normal”. Hver gang eg er i byen må eg innom der å lukte
og det blir alltid med hjem en ny favoritt 🙂

 

 

Jaja det er bare å innrømme det, men dagen i dag gikk rett i dass! Hadde i grunne gode forhåpninger da eg la meg i går om at dagen i dag skulle nytes, men det har eg så visst ikkje gjort! Våkna for tidlig og hadde egentlig sovet kun ca 5 t, da vet eg at eg kommer til å slite. Når man fra før av er sliten og trøtt blir det ikkje bedre. Humøret daler jo mer søvnmangel eg har. Halv ett bare gikk eg å la meg, ga litt faen i dag, orket ikkje prøve å gjøre en innsats for å se om dagen kunne bli bedre. Sovnet og soooov, våknet rett før halv 6!! Jepp, så ja, det var hele dagen det gitt! EN HEL strikkedag rett i dass! Ikkje var eg uthvilt da eg våknet heller, nøyaktig like trøtt. Satt en times tid her
i stolen og prøvde å kjenne på bedring, da bølget kvalmen frem og eg måtte bare komme meg på kjøkkenet å koke opp ingefær. Burde ha gjort det i går, men hadde for mye andre kjøkkenaktiviteter da…Slukte et glass varm ingefær og gikk i dusjen og der ble eg faktisk ganske lenge. Følte meg akkurat som en kokt hummer etterpå! *ler*

Nå har eg fått slappet av ei stund og fått i meg mer ingefær og kvalmen begynner å gi seg og eg føler meg litt bedre. Har funnet frem litt “rester” fra lørdagsgodtet, jepp, sjokolade hjelper alltid litt 🙂 Så ja, planen nå er å få strikket noen runder på sokken som snart er ferdig og så bør eg komme meg litt tidlig i seng.

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg