Spennende Teknikk med Lekkert Resultat

Designet av Martin Up North

 

Teppet er heklet i Dette Garnet og du har hele 99 farger å velge blant! Luxusproblem kalles det! Grunnen til at eg stupte rett på garnet er fordi at akkurat det garnet har eg på lista over garn “eg MÅ ha” en dag, og helst da i alle fargene. Ja det er liksom sidestilt med det fantastiske Knit Picks Palette garnet,
har du sjekket fargeutvalget der eller?? 156 farger!

 

Men ok, tenkt da at du skal plukke ut 12 farger til å hekle dette magiske teppe? Ikkje sant!? Det kunne jo tatt sin tid for å si det sånn 🙂 Eg er ganske sikker på at teppet slettes ikkje er vanskelig å hekle,
men se på den effekten mønstert får da!⇓

Designet av Martin Up North

 

Det er jo nesten som han bare har slengt havet rundt skuldrene!
Se for deg teppet i dine favorittfarger og bare sett i gang! ♥

 

THE “PURE SHORES” BLANKET
Bildene over

Bruker du linken rett over her kan du kjøpe en Pdf oppskrift som du kan printe/lagre. En gratis versjon inkl video
og bilder kan du benytte deg av på Denne Bloggen til designeren. Designeren skriver så fint: Hvis du velger gratisversjonen setter han pris på en like av oppskriften, dette kan du også gjøre ved å legge den i “Favoritter” på Ravelry. Det er nå det minste han kan få, ikkje det? Det handler litt om å gi en tilbakemelding på noe man liker
og det kan utgjøre en stor forskjell for den som har hatt jobben med å designe noe 🙂

 

 

* * * *

 

 

Lørdag og sol, det er noe annet ja enn den der stormen som herjet i går!! Hekkan som som det brakte ei stund! Den fine nye putekassen eg kjøpte i fjor ble ødelagt….hele lokket ble vrengt og blåste av. Dette fordi den ble stående midt på terrassen etter at Ali spylte der ut. Eg sa: “Du bør sette den tilbake inntil husveggen for lokket kan bli knekt”Nei da, det går fint, det åpner seg ikkje….. Jaja synd at eg nok en gang fikk rett..Puhuu…Den fine kassen min! Han sa han skulle fikse det, men eg sa: “Eg kjøper en ny!” Gidder ikkje nok en kasse som dingler litt, da er det ikkje tett og det blir kondens inni kasse. Har vært så fornøyd med den kasse og alt eg oppbevarer opp
i der har aldri vært påvirket av været så alt er tørt, men ikkje nå lenger…Sukk…Har alt av jord, kompost, leca,
ja i det hele tatt alt eg trenger til plantesesongen opp i der…

Er fortsatt ganske så mørbanket i kroppen så hva og hvor mye eg får gjort i dag vet eg ikkje. Planene er som alltid opp til flere, men eg tror eg skal starte rolig med å brette noen klær. Har lyst å teste ut den gipsen eg kjøpte i går, er spent på hvordan det blir 🙂 Ellers har eg jo okkupert hele spisebordet med det store perleriet, spørs om det blir ferdig før selve påsken, men eg får sette meg å perle litt senere –
Strikkinga tar eg til kwell, strikket i går og det vokser fort 🙂

 

Om du har lyst å perle, men syns det er litt skummelt? (Med hensyn til strykinga)
Kan du starte i det små, f.eks perle noen koselige PåskeCoaster:

 

I fjor perlet eg en solid gjeng med Coaster, du kan se de HER INNE – I år perlet eg noen av de samme bare
i påskefarger. Det skal ikkje sååå mye til før du få litt påske på bordet ser du. Stua her er ganske påskete nå og det er uten å ha hentet påskepynten fra garasjen! Vet ikkje en gang om eg orker å få opp de 2 eskene…*ler* De Store Hønene og Kyllingene gjør ganske mye ut av seg ser du, for ikkje å snakke om når de begynner å “Kakkle” haha I går hentet eg frem DISSE HØNENE, det er jo nesten de kuleste! De har bodd på garnrommet siden de ble strikket i fjor og akkurat nå kom eg på de der HORROR KANINENE mine! De ligger rett der bort i ei skuff og nå skal de også opp og frem! Så ja, eg tror bare eg dropper den andre påskepynten i år, eg har mer enn nok fremme 🙂

Tja, tror bare eg skal stable meg på beina og prøve
å gjøre litt før eg setter meg godt til rette med mitt 🙂

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ!
LAG EN GOD LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg