SPIRALTROLLET – Elsker slike gaver!

 

Selv om rammen rundt helga var alvorspreket var det nok av koselig øyeblikk 🙂 Bunny og eg var både på det me her i Stavanger kaller for “KinaShapper”, fancy “hiteck” deilig mat og brune buler – Alt var i grunnen veldig koselig, alt kommer jo an på selskapet vettu. Som i et absurd frieri kom det ei lita svart eske glidene over bordet – Til meg? Spennende! Og vips, der lå hun; Spiraltrollet ♥ Noe så skjønt da, langt opp i mi gate over ting eg elske –
den glir rett inn på Topp3 Dubbedingser.

 

 

 

 

Spiraltrollet er slettes ikkje noe Bunny har diktet opp, det er heeelt på ekte! Spiraltrollet finner du i Drammen, slettes ingen bombe, så nå vet eg hvilken attraksjon eg må oppsøke når ferden går østover 🙂 Fant frem noen ringer og et par tenger nå i morges og fikk trollet bønnhørlig montert på skinnarmbåndet eg aldri tar av meg – Passet jo helt perfekt!

Tidlig i formiddag ringte det og banket kraftig på døra her! Det var Bringmannen him self! 2 esker med sylteglasser, nå kan eg endelig få angripe alle gresskarene som står å venter ute i gangen. Eg mitt FEhodet hadde med meg litt go`saker til Bunny vettu…Ja type gelé, marmelade og sirup (Det er jo sånt eg bare sender rundt til de eg tror liker sånt…) Tenkte eg skulle være smart å ta det med meg til Bergen…Noen ganger tenker eg ikkje helt klokt…Bunny reiste jo med fly og håndbagasje, da forsvinner slike go`saker i sikkerhetskontrollen skal vites…Å det visste jo eg også, tenkte bare ikkje. Siden eg likevel skulle sende noe lignende til Vivian ga eg dette til henne, så skal eg få avgårde en pakke til Drammen etter hvert. Skal ta å koke opp Gresskarmarmeladen først for den tror eg kan bli et godt bidrag når kongen inntar balkongen for å kose seg en lørdags kwell 🙂

Har vært litt effektiv også på denne mandagen som ble omdøpt søndag, bare for å få en hviledag denne uka også; Alle julestoffene eg kjøpte tidligere er vasket og hengt opp og skal snart leveres til hun som kan trylle med symaskinen – Gleder meg, og du kommer til å få deg en god latter! Skal ut en tur senere for å ordne noe mikkmakk før det blir kwell her på Hobbyrommet!

 

 

LAG DEG EN GOD
MANDAG SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer

Siste innlegg