Spiselige Julesokker? -Strikkeoppskrift

Designet av Andréanne Pérusse

 

Selvfølgelig trengs det sokker man har lyst å spise?? Pepperkakesokker må vel være det ultimate nå til jul?? Ikkje? Vel...tror de blir skikkelig søte der de kommer til å danse rundt skokanten i kulda 🙂

 

 

 

Designet av Andréanne Pérusse

 

Dette er forøvrig et godt alternativ til den der dampingen eg ser flere gjør med sokkene sine? Skwiiiser ut alt av spenst *ler* Da er det jaggu bedre å bare ta kjevla fatt 🙂

 

 

GINGER + PEPSIN CHRISTMAS SOCKS
Bildene over
Masketall: 56m – 64m – 72m

 

 

 

 

 

Ble ikkje sååå mye gjort av det planlagte i går, etter tur og varm dusj ble det mest surring for min del! Endte opp med å bare sitte å tegne på Hobbyrommet i går kwell…I dag var det også tidlig opp, skal bli med på barselbesøk og det er jo alltid koselig. Det er en ting å stå tidlig opp hver dag, noe eg i grunnen alltid gjør...men å stå opp hver dag for så å komme seg ut…? Hmm kjenner det skal bli godt med helg denne uka. I morgen er det meldt drømmevær der me skal gå tur: 0 gr og strålende sol!! Gleder meg til den turen selv om det innebærer å stå tiiidlig opp og så ut, tenker det blir en rolig fredag morgen ja 🙂

Tja, tror nesten eg må ha meg en runde på badet….eneste vanlige klærene eg har tilgjengelig er Julebuksa!! Dib skal ikkje på jobb før senere og han sover…Vil jo ikkje vekke han og skapet mitt er på hans rom *ler* Meeen.
ei julebukse er nå vel ikkje det verste å ta på seg!?? Ho Ho Ho

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. I starten på min sokkestrikking, for ca 10 år siden, så dampet jeg faktisk et par sokker, siden jeg hadde lest at så mange gjorde det. Men hjelpe meg! Det så jo ut som om sokkene var ihjelslått, helt slappe og lealause!

Siste innlegg