Spreke Sokker

Designet av Maja Åkerström

 

Spreker sokker blir aldri scrollet forbi, sånn er det og sånn vil det forbli!
Om det betyr at både du og eg drukner i sokker….vel so be it!

Finn frem de fineste gla`fargene du har, tynt skal det være, sånn ca 400 m/100 gr –
DelikatesseSokker kunne dette ha vært 🙂

 

 

 

Designet av Maja Åkerström

 

Oppskriften er på svensk så det skulle vel går imelig greit vil eg tro?
Maja Åkerström har mye snaddert design, flere gøyale sokker….Sjekk ut HER INNE! Ikkje skyld på meg om
du går bananas, men ei festlig sokkeskuff står du i fare for å ende opp med 🙂 Love it!

 

SOCKAN KÄRRTORP
Bildene over
Str 39/40
Svensk Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Aj Aj Aj….Ali endte så visst opp med å lage den der muren her ute….Ble fint da! Eg bare venter på noen flere grader og så skal eg også gå flikkflakk ute på terrassen! Var ute å vannet det som allerede er plantet og eg skal hilse å si at vinden biter! Trodde i grunnen at eg hadde pakket vel ulltøyet mitt...Det er faktisk 13 gr i dag,
tro det eller ei, men det er kaldt ute på terrassen likevel.

Eg har der med holdt meg på Hobbyrommet, vasker litt klær inni mellom også da så litt gjør eg. Skal snart en tur på kjøkkenet å steike litt grønnsaker og så bli det middag etter hvert 🙂 På meg blir det kylling og byggryn m/masse digg – Ali gikk for pommes fritz og kylling 🙂 Dib? Han er borte denne helga, men han ranet frys og kjøl før han dro i går så eg tror ikkje han sulter *ler* Snart inna for med en dusj og på med koseklær og sååå er det strikking resten av dagen/kwellen 🙂 Å ja, eg har malt masse, men gikk tom for cellofan på rull….
Blir Europris på mandag!!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Herlige sokker. Minner meg om Solo på et vis. Det med å vaske klær drar jeg også fram når jeg skal si jeg har gjort noe 😀 Ser liksom for meg deg stå der med et vaskebrett og gni 😀 Hi-hi. For det er jo ikke store greia vi gjør når vi vasker klær, i alle fall ikke jeg. Inn i maskinen. SÅ gjør den det meste selv 😀 Synes du bare skal kose deg på hobbyrommet jeg, uten å føle du må noe som helst annet 🙂

Siste innlegg