Stadig like Forelsket!

Designet av Susan B. Anderson

 

Klare ikkje å la være å plukke med meg figurene til Susan altså!! Hun har etter hvert ganske mange og eg har sett meg nødt til å lage ei egen “To-Do”-List på akkurat disse! Du som etter hvert kjenner meg vet at eg har eg egen forkjærlighet til til dyr, leker og figurer som kan strikkes eller hekles og hennes er liksom i en klasse for seg selv! I min lille verden har alle egentlig et behov for en kosebamse *humrer*. Du finner mange koselige figurer som hun har designet om du klikke deg videre inn HER! Garantert at du faller for en eller flere! ♥

 

 

Designet av Susan B. Anderson

 

PANDA
Bildene over
Tilbud på oppskriften akkurat nå!

 

 

* * * *

Hadde alarmen på 09:00 i dag, det er jo lov å ha et håp! Halv 8 våknet eg.. det er ca 5 t etter at eg mest sannsynlig sovnet og er 2 t mindre enn det er trenger for å kunne ha en ååålright dag…Prøvde å snu meg, snu dyna, riste dyna, smelle opp vinduet, snu på puten, men nei…Lokomotivet ved min siden fortsatte uansett hva eg foretok meg, så da var det jo bare å komme seg opp og ut av senga! Det eneste som kan hjelpa da er
tannpuss og sterk kaffi 🙂 Det positive med å stå tidlig opp er jo at eg får starte dagen med noen timer ME-TIME!
Gull verdt i seg selv!

Akkurat i tastende stund sitter eg i TelefonKø på Legekontoret! Har tenkt å gi beskjed til Lab`en at de skal sende meg prøveresultatene fra prøvene eg tok forrige mandag. Så da får eg se om eg skjønner noe og om det er noe som kan gi meg en indikasjon på hva som er i gjæret!

Ut over det har eg ikkje de stor planen annet enn å shaine litt i Jr sitt kleskap! Det meste av klærene hans vasket eg i går og de henger nå til tørk, en ypperlig anledning til å røske litt i hyllene 🙂 Gudene skal vite at det fort blir kaos, men sånn skjer nå han dra i den underste buksa uten å løfte på de over f.eks *ler*

Kan heller ikkje skryte på meg noe sommervær heller da for eg måtte ta på meg morgenkåpe
i dag på tross av rullerende hetebølger! 10 grader i lufta i dag!

Fikk akkurat svar hos legekontoret: På mail kunne eg ikkje få resulatene, men det kunne ordnes at eg fikk en sms? Takket nei til det for da er det enten “Normale Funn” eller “Du bes komme tilbake for nye prøver”, så da skulle det forhøres om eg kunne få de i posten. Da er det vel bare å vente da?

 

 

 

LAG DEG EN SKJØNN DAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Stolt Vibbedille 🙂
100% røykfri i 200 dager

0 kommentarer

Siste innlegg