Starte Butikk!?

 

 

Det begynner å fylle seg opp med enkle ting her på Hobbyrommet og gårsdagen var fullstendig inn i bobla! Godt med sånne dager, plutselig er det langt på kwell! Var ute et par timer sammen med Dib da i går kwell, han hadde en del som måtte shoppes og eg fikk luftet meg 🙂 Så ja, som du ser, det blir en del markører – Greit å fylle litt opp med småting og ALT kan ikkje være 100% håndlaget, da blir eg mest sammsynlig ikkje ferdig selv om eg har godt tid. Har planer om å lage en serie eller 2 med mine egne markører, må bare finne på en figur eg kan lage.

 

 

 

 

Har prøvd meg med et par figurerer, en Markør”stasjon”, eller hva eg skal kalle det? Denne kan du f.eks hekte fast inn i strikkeveska og så kan du ta med deg så mange markører du trenger uten at de slenger rundt i veska.
Det som som en erstatter for bok/pungen du gjerne har å samle disse i 🙂 Disse selger eg med 5 markører på, da har du i allefall nok om du skal strikke raglan f.eks. Får se om det blir flere av disse. Med en gang eg skal lage noe av Cernit så tar det betydelig mer tid, men det er gøy da!

 

 

 

 

Brukte også litt tid på å få ferdig innpakkingen på Strikkefiskene 🙂 Satt å skar opp masse kartong,
brettet og knipset 🙂 Ser bra ut når alt er samlet – System vettu, eg elsker system!

 

 

 

 

Selvfølgelig blir det perlerier som eg har vist tidligere. Det er det som skal være Jul på en måte, blir litt fargerikt med en gang da + at dette tar ikkje så stor plass på bordet når eg presanterer det på denne måten 🙂 Alt skal pakkes i cellofan etter hvert, manglet en del størrelser i cellofanposer så det er under bestilling 🙂 Det er temmmelig mange som ønsker at eg starter en Nettbutikk, men det kan eg bare si her og nå: Det kommer ikkje til å skje. Har faktisk ikkje helse til å ha den type ansvar, for med en gang Hobbyrommet blir et stressmoment så stopper det opp. Eg kan ikkje fulle opp med tingen eg MÅ. Hobbyrommet er for å ha noe å gjøre kun på mine betingelser. Dvs at eg lager det eg vil, når eg vil og av den grunn havner det gjerne litt på bloggen etter hvert som eg selger. Det er umulig å beholde alt eg lager og det er en bedre løsningen for meg 🙂

Nå må eg bare få i meg noe mat, og så bør eg komme meg ut på tur, det er sol og blå himmel 🙂 Fikk en skjev start på dagen i dag…våknet 10.30 + Dib og eg har sittet å skravlet til nå!! Skulle stått opp kl 9! Vel vel, heldigvis tok Ali handelen i går så sånn sett helt greit, men eg vil ut på tur så eg må bare få gang på kroppen!

 

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Markør-stasjon var smart😊 Likte også at du har laget markører med ringer. Den svarte løkka klarer jeg ofte å overse. Har hatt flere sånne markører, men de blir ikke brukt. Synd, for mange er veldig fine. Går det an å legge inn ønske for fremtiden men markør-stasjon med katt? Sånn som den du lagde som veskepynt..?😇 Eller sau?

      1. Den svarte lenka er kun for at det er enklere å henge opp for meg, den fjerner du når du skal bruke markøren 🙂 Kan godt være at de blir noen katter, flere har spurt etter det, hadde passet fint for eg har en del kattemarkører også 🙂

Siste innlegg