Stein-Gal, eller Chunky Benji?

 

I dag er det jaggu ikkje mye eg har fått gjort på Hobbyrommet, men litt potling har det jo blitt….Siden eg skulle tidlig avgårde til frisøren, ble eg sittende å surre vettu. Har jo alltid noen steiner liggende å slenge….Vil tro det er rimelig normalt? For en del år siden fikk en noen Posca tusjer fra Rito, de er godt brukte! Kan brukes til alt, nå nylig oppgraderte eg samling min og fikk i hus litt andre Posca (Noe tjukkere og noen veldig tynne)
Funker fjell på bla steiner 🙂

 

 

 

Tja, neste gang du er i skog og mark eller ved sjøen? Plukk med deg stein, dekorer de og pynt opp ut. Tar seg godt ut i bed f.eks. Eg har også en litt annen plan….så noe kult på Pinterest her om dagen….! Ikkje sant..!

 

 

 

Designet av CrochetObjet by MoMalron

 

Uansett, dette er en av mine favorittbamser! Den er så skjønn, ja og litt kul!
Rar, kanskje? Men absolutt lovable

 

CHUNKY BENJI
Bildet over
Ca 40 cm

 

 

* * * *

 

 

Siden dagen ikkje ble som planlagt skal eg snart inn på Hobbyrommet å få gjort litt fornuftig. Etter frisøren dro eg til mor mi for hun fikk krystallsyka i natt til i dag. Hun så slettes ikkje god ut da eg kom, men eg fikk henne opp i sittende stilling, hun fikk beveget seg litt og etter en stund følte hun seg en del bedre. I løpet av mitt besøk ble hun nå så bra at hun fikk stelt seg og kledd seg. Hvis ikkje dette blir verre så går det nok helt fint 🙂 Krysser fingrene!

Skal til henne i morgen formiddagen også, da er det jo også den vanlig handlerunden + eg skal på Staples å kjøpe hobbystash til ukrainske barn ♥ Gi meg beskjed om du vil bli med på min “lille” sak 😀 Nå skal eg male litt.

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg