Stephen West gjør meg GLAD!

Designet av Stephen West

 

Altså! Min mening er at har du en elendig dag, ja da er det et design fra Stephen West du bør ta på deg! Garantert at det vil gjøre dagen 10 ganger bedre! Hvis du i tillegg tør bruke fargene på samme måte som han, ja da kommer du til å gå på en real “tripp” og dagen vil bare eskalére! Husker når eg begynte å kikke på designene hans, det er ganske lenge siden, det første eg strikket var e Dette Skjerfet – det er så fint! Ble heftig forelsket i Dette Sjalet så det strikket eg til meg selv, men Dib!! Han ble forelsket i mange av luene hans så eg hadde storproduksjon på det et par år! Vettu hva du må gjør? Hvis du er på siden hans på Ravelry, klikk deg inn på den første siden med oppskrifter og så blar du deg frem til i dag. Det begynner veldig “vanlig” med noe som alle kan bruke og så blir det gradvis mer crasy! ELSKER det! Selv om eg liker det meste veldig godt hadde eg nok ikkje alltid klart å valgt de samme fargene som han, men selv designet er jo helt rått! Genseren på bildene er er jo bare helt HIMMELSK deilig og den kunne eg veldig gjerne hatt i knall oransj! STILIG og garantert veldig comfy + den er for alle kropper enten du er mann eller dame 🙂 Han er utrolig inkluderende ♥

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Ser her! Like flott og fin på store damer som….

 

 

Designet av Stephen West

 

…mindre damer! ♥

 

 

 

Designet av Stephen West

 

Denne fyren her? Han må eg jo bare treffe på en dag! Har leeenge snakket om at eg tur i shoppen hans
i Amsterdam står høyt på lista! Var jo egentlig meningen at Dib skulle reist på konkurranse i Amsterdam i januar, men det lot seg vanskelig kombinere med 3 (nå 4!) forstua tær!! Jaja, neste år 🙂

 

EXTRA TEXTURE
Bildene over
Str fra 142 cm til 226 cm i overvidde.
Engelsk oppskrift

 

Du kan kjøpe oppskriften som en singeloppskrift, eller du kan kjøpe en eBook med 10 oppskriften inkl den over,
da tar du i så fall turen innom HER 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Ok, la meg forklare (hehe) Eg satt her, stille og rolig i formiddag, Ali sov. Ca halv 12 kom han sigende, han fikk kaffi og etter litt forsvant han inn på “Kontoret” for å se litt nyheter. Selv satt eg her i pysjen og tenkte me hadde god tid. Plutselig sto han i døra, påkledd og klar for å handle, vel, eg måtte jo bare hoppe i været og få håret på stell. Så pga av Ali glemte eg disse 4 pakkene som eg skulle sende i dag!  Ble ganske pisst da eg kom hjem ja, kan du si! Men men eg vil tro at alle de 4 som vant har litt garn å tutle med  + oppskrifta på hønene er jo allerede sendt på mail 🙂 Blir det til at eg må ut en tur i morgen tar eg de med å poster de, men de forflytter seg vel ikkje fra posten før på mandag uansett? Vel, vel, de er nå i allefall pakket og klare 🙂

Uansett, me fikk nå handlet, eg hentet blomstene for mor mi + eg kjøpte en kurv med sånne Primula til henne siden det er Morsdag 🙂 Tenkte det var kjekt å få de i dag så har hun blomster hele helga 🙂 Får nesten bare se hvordan helga blir her om me henter henne hit en av dagene. I kwell skal Dib og en klassekamerat sitte her
å redigere noen reklamefilmer de har laget (prosjekt i undervisningen altså)! Dib måtte jo selvfølgelig takke ja til hovedrollen! haha OMG eg lo så eg grein! Se for deg Dib, i en ÅLEtrang blank gull kjole. Kort kjole, sånn rett under rompa og tvers over oppe, han har noen digre pupper(!!!) og ei moppefille på hode som hår. Vel, han blir så sjekket opp av en kjekkas, de forsvinner inn på en do, hører bare “Bang-Bang” og Dib kommer ut gravid….Da kommer poenge: AngreDrikken!! Vips så sprakk magen! OMG for en galskap, men eg lo så eg grein!! Liksom, den litt rolige, saklige og tildels barske Dib….Jaja, blir jo stadig overrasket *ler*

Anyway, eg tok meg akkurat en skikkelig lang og veldig varm dusj, har fått på meg pysj og nå er det kwell! Bakt potet på menyen og serveres når ungene kommer fra jobb, begge jobber til kl 20 i dag! Lang fredag gitt!

Tusen takk for insane mange koselige meldinger i dag! Dere er skjønne!!
Skal holde dere oppdatert over helga på hva som skjer og hvordan det går 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN KWELL
OG KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk og Helgeklar Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Det måtte jo vært kjempegøy å dra til Nederland og shoppen hans da 🙂 Når du har et sånt forhold til han. Det burde du gjøre en dag 🙂 Stilig genser ja.

Siste innlegg