Stilig Sommertopp – Oppskrift

Designet av Kate Kosenko (Veselunka)

 

Hvis du er glad i å hekle duker med tynn heklenål, ja da er absolutt denne lekre toppen noe for deg 🙂 Altså…eg liker den veldig godt, virkelig lekker og samtidig stilig! Du kan være både kul og dristig i denne saken her, rett og slett både sommer som vinter! Nå kjente eg akkurat på et stort behov for en heklet sommertopp – I hvitt vettu, men da føler eg for å være litt brun på kroppen uten T-Shirt og Shorts skille…Mulig det ikkje skjer da,
kanskje en annen farger heller?

 

 

 

 

Designet av Kate Kosenko (Veselunka)

 

Som om ikkje det var nok så er den heklet i 100% silke, nærmere bestemt DETTE GARNET….kan jaggu fort bli den dyreste toppen i skapet ditt! Mulig eg ombestemmer meg ang toppen…Finnes garantert et “vanlig” tynt heklegarn som kan funke vel så bra 🙂

 

 

CHERRY BERRY
Bilene over
Str 92 cm til 114 cm i overvidde
Om man vil ha større kan man gå opp til nål 2 mm

 

 

 

* * * *

 

 

 

Det er FRÆDDA og i morgen trekker eg ut hvem som skal få Denne Deilige Sommerpakken i posten! JuHuuu!

Tror ikkje me trenger all verden på butikken i dag, men en liten luftetur må me nok ha. Eg vil ut til Stoff&Stil en kjapp tur for sist eg var der fikk eg ikkje den ene type ringer eg trenger…Traileren sto på utsiden med alle varene og eg kunne ikkje stå der å vente…Satser på at noen poser henger igjen til meg i dag 🙂

Sånn ellers, hvis du skulle lure på været så er det skyfritt, sol og 17 gr – Helt perfekt altså! Før eg parkerer på Hobbyrommet senere har eg et mål om å rydde der inne først…Det sklir jaggu meg fort ut altså…Sukk
Når kreativiteten tar overhånd går det noen ganger over styr…
og PLUTSELIG er det ikkje lenger rom for å være nettopp; K R E A T I V !

 

 

 

HA EN STRÅLENDE FREDAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg