Stille før stormen…!

 

Sånn i 8 tiden i morges satt eg lurte på OM det ble tur i det hele tatt! Det var et hinsides bråk ut og det kom en vegg med hagel inn fra havet! Insane å se på! Eg kledde meg i ull mens kaffen surklet for eg tenkte det skulle mye til før de avlyser en tur, og rett fikk eg! Søs hentet meg litt før 10 og turen gikk til Byhaugen. Faktisk var me en god gjeng som skulle gå, du vet: Turistforeningens medlemmer gir seg ikke pga litt regn og bris *ler* Vindstyrken lå nok mellom 25-30 på verste og man skal ikke undervurderer naturekrefter.
Det var noen øyeblikk hvor det var dam stille, som da eg tok bildet over.

 

 

 

 

Her kom det en ny vegg med hagel og det var noen skikkelig kraftige vindkast!

 

 

 

Forbindelsen med Ryfastsambandet 🙂

 

 

 

Plutselig kom sola…da har man i allefall ingen grunn til å klage!

 

 

 

Inne på Byhaugen vanket det suppe etterpå, duftet nydelig, men den ble noe tam etter min smak…

 

 

 

 

 

Ble virkelig en flott tur tross været, så lenge man ikke fryser eller blir våte er det i grunnen få (eller ingen?) unnskyldninger for å ikke gå ut! Ine og eg har i grunnen bestemt å gå til Ogna i morgen…været avgjør det kan du si! Me følger med...nå står det at det blir sol på Kvassheim (Som er startpunktet vårt) men vindstyrken ligger opp mot 30! Litt kjipt å være ute ved havet da…eg mener; Jæren er stort sett paddeflat! hehe Planen er å se været an i morgen formiddag – Håper det snur i vår favør for det hadde vært
kjekt å fullført nå 🙂 
Nå der i mot skal eg surre litt her hjemme, har satt både vaskemaskinen
og tørketrommel i sving
, snart tomt nå!

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Jeg elsker faktisk å gå i regnet! Som du sier, er det bare å sørge for å kle seg etter forholdene, for vaskeekte nordmenn som vi er, finnes det da ikke dårlig vær, bare dårlige klær 😉 😀

Siste innlegg