STORE SKADER!

 

Altså, det var søndag for snart en uke siden at den lille søte bilen min ble et offer for brøytebilen, og siden har den stått der den sto…eller, den ble faktisk hentet i går uten at alt på det tidspunktet var i orden….Denne uka har eg stort sett gått rundt med headset på meg i kronisk telefonkø til forsikringene, samtidig som eg har sendt på mail, ja t.o.m en sms har det blitt skrevet…Man skulle jo tro at det nærmeste var automatikk i saksgangen når bilen blir smadret mens man sover og aner fred og ingen fare….SMÆKK! Nei nei, her gjelder det å følge med ser du, det er som når du er innlagt på sykehuset; Det beste er om man er frisk og er i god form, det er da man blir…ehe…frisk – Skjønner!?

Så ja, eg har sittet heeele uka uten bil, det i seg selv er i alltid bare-bare, fryktelig irriterende om ikke annet…Eg spurte allerede på mandag om leiebil: “Ja, det skulle de ordnes, de trengte bare mottakers Reg.nr så skulle de ordne det…” Vel…sånn ble det ikkje...i går etterlyste eg denne leiebilen da, ble LEI av å vente på at “Noen” skulle ringe meg. Jo da, det skulle de fikse, de trengte bare litt informasjon…Ok…ehee…

 

 

 

 

 

 

Eg fikk denne tilsendt…Ja haaa Ja...Altså, siden eg ikkje er i jobb måtte eg altså ha LEGEERKLÆRING på hvorfor eg evn ikke kunne reise kollektiv mens bilen sto på verksted!?!? SAY WHAT!?!?! Eg ble rasende og følte at dette var utrolig nedverdigende…! Altså!?! WHAT! *igjen* Heldigvis ble Amira like forbanna og var den som sendte et motsvar til denne mailen…Det kom overhodet ikke på tale med noe legeerklæring, har man bil så er den en del av å få hverdag til å gå opp og man skal jo ikke
lide av det fordi noen smadret bilen min…

I dag kom søs å hentet meg med den ene bilen de har, den skulle eg få låne i helga sånn at eg i det minste kunne komme meg ut på tur 🙂 Eg kjørte henne hjem og der med var eg igjen “fri” på hjul 🙂 Spennende for dette var en El-bil, aldri kjørt, men det var jo som automat og det har me hatt selv. Når eg så kommer hjem får eg da mailsvar på mailen Amira sendte….Det var en bekreftelse på at eg kunne bestille meg en bil på Hertz JuHuuu Samtidig ringer han fra verkstedet…Var ikke lite heller....Han måtte bestille begge dørene + fronten så det ville ta litt tid sa han, nå er jo ikke det et problem siden leiebil er fixet for den neste måneden.

 

 

 

Eneste de ikke kunne redde sa han på verkstedet var “Vibbedille” som eg hadde på siden av fremdelen på bilen….Jaja…sendte en rooolig melding til Babsy eg, hun skal fikse nye “Vibbediller” til bilen *LYKKE* Så nå er skuldrene senket og eg kan slappe av…*banker i bordet*

Har koset meg på kjøkkenet i dag eg, alle ungene kommer på middag! Så koselig og sååå gøy å….

 

 

 

 

…dekke med det nye serviset eg kjøpte fra Le Creuset etter nyttår! Fargerikt og herlig, passer jo flott til Tex Mex! Midt i blinken 🙂 I dag stekte eg også kyllingfilet i biter med sånn Chrispy Chicken, det er godt og tanke er å ha rester til i morgen for å lage meg en digg salat!

 

 

 

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN FIN
FREDAGS KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille :)
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

5 kommentarer
    1. Å, stønn. Den serveringen skulle jeg gjerne vært på. Så lekkert og fargerikt service og god mat.
      Utrolig svar du fikk ang. leiebil, Må jo være et fantastisk forsikringsselskap. Fronter den grønne linjen hvor vi skal bruke kollektivt eller sykkel. Aldri hørt på maken.

    2. Merkelig ordning fra forsikringsselskapet. Samme om du er i arbeid eller ikke. Samme hva du har behov for bilen til. Samme hvor godt eller dårlig kollektivtilbudet er. Overrasket over at et såpass seriøst forsikringsselskap prøver seg på noe slikt.

      1. Ja, min rådgiver i samme selskap fikk sjokk da hun så at noen fortsatt holder på denen galskapen! Men som sagt, Amira sendte en mail som “parkerte” de og da kom leiebilen fykende 🙂

    3. Nydeleg mat og flott og fargerikt dekka bord! 🔝 Lukke til med leigebil! Godt det endeleg ordna seg! 🔷 God helg ❄️

    4. jammen skal en være oppegående skal eg greie å kreve det en har rett på ,godt det ordner seg .
      Den middagen såg virkelig digg ut og så lekkert dekket bord :=) en blir glad av alle fargene

Siste innlegg