Straks i gang!

 

Se nå vettu!! Nå begynner det å klø i juleånden Ho Ho Ho Mens eg sto å kokte Tranebærgelé ryddet eg litt rundt omkring på kjøkkent, som f.eks å tømme disse rullekurvene for gamle poteter og 10 kg løk….! Nå er det på tide å fylle den opp med juleingredienser 🙂 Har gått gjennom skapet på kjøkken og hyllene på boden.

 

 

 

 

Fant frem det som eg kan bruke i år så nå er eg klar til å skrive handleliste 🙂 Svarer seg å handle litt på salg hos Slikkepott.no om sommeren 🙂 Kiwi og Rema har fortsatt tilbud på valnøtter! Eg kjøper 2-3 poser hver gang eg er innom for det er billig altså + at her spises det en del valnøtter + eg skal lage snacks med det 🙂 Nå skal eg bare skumme meg gjennom 22 oppskrifter så sitter eg nok tilbake med ei lista ingredienser 🙂

 

 

 

 

Fikk glassene som eg bestilte forrige uke i posten idag, da var det bare å få kokt den Tranebærgeleén ♥ Det er sååå godt! Nydelig til brunsaus middager og når du har kyllingpostei (eller leverpostei) på skiva 🙂 Bestilte en pakke med glass som rommet ca 2,5 dl til bruk på Tranebærgeleén, men ellers bruker eg disse små på det eg gir bort 🙂 Dekker du til ostebord med flere marmelader er de små der veldig greie.

 

 

 

 

Tok meg en kjapp runde etter legen i dag. Eg var nødt for å kjøre til MegaFlis en tur så nå har eg bunkret litt opp med Nanotape! Dette er absolutt den beste til å bruke på perlerier ut –
Alle mine skal jo helst opp før helga, er tanken 🙂

 

 

 

 

Planen min for kwellen er å potle med denne kransen, den bør jo også bli ferdig….senest lørdag kan eg strekke meg til…Men først tror eg det er best å få kokt den der Ingefær Shot`n min 🙂 Da er eg berget ei uke til.

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg