~ STRIKKEKAFÉ ~

 

Ahaa det begynner å bli lenge siden eg var på det sist…Var vel et par ganger i Oltedal i høst, og før det på Outlet`n på Ålgård. Siste gang i Oltedal var skummel å kjøre hjem i fra haha Mørkt som svarte natt uten gatelys er kleint, spesielt når det er fare for både villmenn og is på veien *ler* Ikkje er eg den mest bereiste når det gjelder strikkefestivaler heller…Sånn har det bare blitt.

I dag skal eg på Strikkekafé inne i Stavanger, aldri vært på den før. Det var storesøs som kom over den på nett
og hadde lyst å gå, hun har aldri vært på strikkekafé!! Da er det jo absolutt på tide å begynne! Ikkje det? Hun har jo strikket siden hun var lita! Vel, da har eg funnet frem strikketøyet (Det er fortsatt DENNE eg strikker på!) og puttet det i sekken. Hvem vet, kanskje eg treffer kjentfolk? Går du ofte på Strikkekafé?

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN DAG

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

11 kommentarer

Siste innlegg