STRIKKEKURV

Designet av Eunyoung Kim

 

Gjett om eg har hatt mine perioder hvor det har blitt strikket Strikkekurver i alle tenkelige varianter!? Ååå blir jo helt gira når eg ser slike som dette, disse kan du strikke i farger som gjør at de sklir rett inn i interiøret/fargene du ellers har i stua og hjemmet ditt. På den måten kan de fine nøstene du gjemmer bort i kriker og kroker få en mer inkluderende plass 🙂 Ikkje miiiinst får du frigjort alle gjemmestedene dine som igjen kan fylles opp med andre nøster MoHaaa Dessuten; Garn ER dekorativt! Eg har vært på besøk i et veldig kreativt hjem for en stund siden hvor hobbyen til moren i huset var en del av designet! Aldri før har eg vel følt meg sååå hjemme i et fremmed hjem før ! O M G!! Gulvet i stua var litt oppbygget i et hjørnet, der hadde hun et sånn byste av ei dukke med hode
i naturlig størrelse. Alt etter hvilke farger hun brukte i stua, eller hvilke høytid det var så kledde hun denne “dukka” opp slik at det passet inn. Hun hadde innebygde, i grunnen veldig usjenerte hylle og “rom” i stua hvor garnet ble oppbevart som en del av interiøret. Åååå eg kunne ha flyttet rett inn vettu 🙂

 

 

 

Designet av Eunyoung Kim

 

Disse kurveren her rommer jo ganske mye garn! Supert prosjekt enten om du trenger å bruke opp litt garn, eller at garnet ditt trenger nye steder å bo 🙂 Skal du gi et strikkeprosjekt i gave f.eks – Strikke en kurv, putt garn/pinner opp i og pakk inn i cellofan! Ååå FOR en gave sier eg bare! 🙂

 

 

FELTED BASKET
Bildene over
27 cm i dia og 20 cm høy
Størrelsen varierer etter hvor mye du tover den

 

 

* * * *

 

 

Selv om eg sov nesten til halv 10 har eg likevel en rolig morning – de 3 andre sover ennå. Noen sover fordi de er trøtte andre fordi de kjeder seg. Sånn er det blitt. Ute regner det og det blåser – Fint vær å kose seg inne i 🙂
Det har eg tenkt å gjøre i dag, ja KOoOSE meg – Det er det nemligen lov til. Heldigvis ♥

Har ingen planer annet enn å sitte å perle, begynte på en ganske stor figur i går og ble etterpå sittende på nett
å se på STORE perlebilder….Eg er fortapt! Skal vise litt senere for dette kan virkelig bli en NY mani! WOW sier eg bare! Jammen godt me har mange nakne vegger i heimen ennå for nå, ja NÅ er det fare på ferde!
Først skal eg bare ha meg en kopp kaffi til og så er eg i gang 🙂

 

 

 

LAG DEG EN GOD SØNDAG!
DET ER LOV

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. herlige kurver,har en slik stående som eg strikket tidligere,,men har også masse garn som passer til toving liggande,så hvem hvet plutselig har jeg flere kurver,kos deg med perler og ha en fin søndag

Siste innlegg