~ STRIKKETEPPE ~

Designet av Kate Davies Designs

 

Noen ganger, eller...egentlig ganske ofte tillater eg meg å drømme om å få ferdig et teppe som dette – Et stort teppe som eg har strikket selv…Eg har strikket ferdig 3-4 tepper, men enklere enn dette, men eg vil ha et skikkelig “tar pusten fra meg”-teppe. Tålmodighet har eg, det vet eg, men likevel er det noe som skjer på prosjekter som kanskje tar litt mer tid…det fader ut etter halvveis ferdig…sukk

 

 

Designet av Kate Davies Designs

 

Hver lapp er 25 cm X 25 cm og de strikkes fra kanten og inn, etter på blokkes en og en lapp. Egentlig ganske overkommelig hva gjelder antall lapper…TENK på de fargekomboene du kan strikke? Teppet er strikket i Kate Davies sitt eget garn som er på 200 m pr 50 gr, men Finull kommer opp som et godt alternativ og me vet alle hvilket fargeutvalgt du finner der! Ååå det kunne blitt sååå fint! JAMIESON & SMITH er samme kvalitet som Finull, men tynnere og mer korrekt i forhold til orginalgarnet – Go for it, sier eg bare – Om du har muligheten 🙂

 

 

THE SHIELING
Bildene over
Str 140 cm X 165 cm
Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Lørdag og 18 gr….Tror eg må hoppe i shortsen nå etterpå å komme meg ut på tur! Kjenner eg blir rasløs etter en dag i “dvale” – Blir så sløv liksom, ja rett og slett søvnig! Komme meg ut å lufte hodet og hvor er det best å gjøre det?? Ikkje sant; På ei jærstrand, selvfølgelig! Når det blåser litt fra sørvest er det det beste stedet å være, bare nevner det i tilfellet du er i riktig landsdelen hehe Ikkje bare kjør forbi i så fall, stopp og nyt!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
LØRDAG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

0 kommentarer

Siste innlegg