Struktur – Strikkeoppskrifter

Designet av Kerri Blumer

 

Selv om planene var å bli ferdig i goood tid så vet eg mange sitter å nistrikker i disse dager og det blir nok en skikkelig trådfest siste natta! Eg var ofte en av de da eg pleide å strikke de fleste julegavene 🙂 Vil vel si at det er en del av sjarmen, ikkje det? Blir ingen trådfest hos meg i år, er noen år siden eg strikket julegaver, ble rett og slett litt for mye fordi mange av gavene drøyet til langt ut i desember.
I steden bruker eg desember på baking – stort sett.

Dette kan jo heller være gavene du strikker til deg selv når julefreden senker seg og du igjen kan nyte det du har på pinnene. Syns å si det, men vinteren kan fortsatt være lang, i allefall for noen. Et par hanske og og ei god lue er jo allti dgodt å ha. Her har me vær som like godt kunne ha vært en litt kjølig sommerdag….10 grader og regn?
Tja, ganske så gjennomsnittelig her i vest vil eg si.

 

 

Designet av Kerri Blumer

 

Strikkefastheten på hanskene er 28 m/32 row.

 

 

WISP MITTS
Bildene over
3 størrelser

Bruker du kode “Gift” sparer du 20% 🙂

 

 

 

 

Designet av Kerri Blumer

 

Lue i stil med hanskene har en strikkefasthet på 22m/36 m

 

 

WISP HAT
3 Størrelser

Her sparer du også 20% med koden “Gift”
Kjøper du både hanskene og lue +bruker koden “Giftset” sparer du mer 🙂

 

 

 

* * * *

 

 

Selv om eg er i en ganske god og kontrollert rute har eg ikkje tid å kaste bort en dag! Er redd for at dagen i dag kan bli noe amputert, sånn går det når man vekkes tidlig, alt for tidlig…Eg er bare fint nødt til å starte med det som MÅ være ferdig til i morgen: Pakke inn gaver! Får besøk i morgen av niese m/barn. De skal reise bort i jula og da er det greit å ha alt ferdig pakket som skal bli med der. Planen var også å pakke/knyte ferdig alt som skal til naboene, men eg hadde også planer om både OreoHjerter + eg skulle angripe et par marsipanpakker. Tja, det gjenstår jo å se i kwell hva eg har fått gjort. Trooor eg trenger en del kaffi, vet ikkje helt om koffein klarer å vinne over antibiotika`n, men i dag er HELDIGVIS siste dag! Aldri før, som eg kan huske i allefall, har eg blitt så søvnig! Det er ganske mange år siden siste eg hadde en kur.

Men men…

 

 

HA EN FLOTT LØRDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer

Siste innlegg