Svakheten lenge leve…

Designet av Mijo Crochet

 

Hver gang det dukker opp lapper eller tepper som dette blir eg helt gele i beina, napper det som regel til meg før eg får sukk for meg 🙂 Dette er jo nesten elektrisk i fargene og det minner meg om Grannyteppet eg startet på
i ganske unge alder….lappene har eg fortsatt i en plastpose i “lageret” mitt. Husker eg misunnet søsteren min for det store Grannyteppet hun hadde heklet. Det eg fant ut i ettertid ang det teppet var at man heklet det sammen med det svarte garnet, ikkje bare hekle siste runde med som eg gjorde…ja for eg begynte å jo å sy lappene sammen….Det blir jo sjeldent bra om man ikkje er supernøye.

 

 

 

Designet av Mijo Crochet

 

Kjekt å samle på tepper/lapper som dette, eller i allefall opskriftene.
Kjekt å “bla” i den dagen du trenger inspo enten det gjelder tepper eller kun farger.

 

RETRO VIBE SQUARE
Bildene over
Gratis oppskrift (Svensk, danske +++)

 

 

* * * *

 

 

Værmessig må dagen i dag nytes for i morgen (om man velger å tro på Yr.no) kommer regnet, det skumleste er jo at det fortsatt er meldt SNØ natt til mandag!?! Akkurat den biten der kunne “de” ha spart seg, alvooorlig talt
det var da vitterligen vår sist eg sjekket..?

Planer for dagen? Vel Dib og eg skal kjøre inn til Stavanger å hente Putekassen som eg tok “Klikk&Hent” på her om dagen, og vel hjemme igjen burde eg fått ferdig den løva mi for i går holdt jo hele løva på å gå hedens vei da eg knuste et glass brus over den!! Ut over det var planen å ha mor mi her i dag så eg må høre med henne om hun er klar for det. Me pleier ikkje alltid planlegge dagene for noen ganger er det greit å bare ta de på sparket 🙂
Det eneste som i grunnen er spikret i dag er Lammelåret og det vil eg tro Ali skal fikse.

 

 

HA EN FIN PÅSKAFTEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg