Svensk Jævlar!

 

Fikk en gave eg…! En gave som gjør skikkelig vondt, men samtidig…det er det sykeste…de gode etter på.
Når eg har piiint meg gjennom all salmiakken, kjennes ut som hjortetaksalt, er det en ganske god lakris under der, men HEKKAN altså! I lengden er det ikkje verdt det…Vondt og Vondt! Når eg i tillegg har 2 munnsår
så blir det et skikkelig hekkan…*Smertefult!*

 

 

 

 

Det som irriterer mest, vettu ka det e?? Jo, det er når Dib kommer inn her på Hobbyrommet for å skravle, åsså:
“Å har du sånne du!” Så tar han boksen, åpner den og sluker en Jävlar UTEN å blunke eller smatte! Samme med Amira også, rett inn, tygg og borte er den! Tro hva de ungene mine er laget av?? Eg sliter skikkelig, eg brukte f.eks en hel episoden av Chicago P.D på å slikke av alt jævelskapen før eg kunne nyte litt godt lakris…
Orker ikkje det der i lengden…mulig eg bare må vaske de!!

Sånn utover denne galskapen har eg en sløv “søndag” (Eg vet det er mandag) og er noe småsur av den grunn…Sovnet på sofaen i 10 tiden i morges og sov et par timer….ble ikkje bedre av den grunn…Vel vel, satser på at hverdagen i morgen får ting til å svive igjen. Nå skal eg bare fortsette å være litt sur mens eg strikker videre….Boksen med Jävlar er satt på hylla og skal ikkje røres mer….!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Helt greit å være sur en gang i blant. Det går over. Snart bedre vær og du kan få tatt deg en tur ut. Er slik det blir når man har blitt hekta på å gå seg en lang herlig tur.
      Disse svenskejævlene er nok noe som hører ungdommen til. Godt voksne liker dem ikke, så la nå Dib få kose seg med dem.
      Vet ikke om jeg tør ønske deg en god kveld, men tar sjansen.
      Klem fra Liv

Siste innlegg