Svettefest i motvind

 

 

Siden Ine skal reise vekk i helga tenkte eg det var fornuftig med en langtur før hun fyker. Det var meldt en del vind på jærstrendene så me tok oss til Hafrsfjorden i steden for, men jaggu blåste det en del her også – Skikkelig deilig! Når det er 24 gr er det helt greit med vind, men på jærstrendene hadde me blitt pisket opp over legge av sanden og det hadde ikkje vært noen fornøyelse!

 

 

 

Mulig disse 2 har et reir i nærheten for de var ikkje helt fornøyde med at me kom travende forbi 🙂

 

 

 

I dag var det en svær turistbuss her i Møllebukta så det var egentlig ingen vits i å gå ut til sverda for å ta de vanlige bildene hehe Var en haug med franske turister som sto i kø for å ta bilder 🙂

 

 

 

 

Se der ja, flyet er ute av vinterlagring og fortøyd ved brygga, syns det er litt stilig eg…
Ja at noen har et fortøyd fly rett uten for huset sitt….*ler*

 

 

 

 

Se der ja, på tur som dette, dvs på grussti klarer eg å gå raskere, men fyyy søøøren eg er sliten i ryggen nå! Har jo vond ennå, men det er ikkje så vondt når eg går flatt, men eg tror eg anstrenger andre deler av ryggen for å skåne skaden…Vel vel, det blir nok snart helt bra!

 

 

 

På vei hjem svingte eg innom Mestergrønn å kjøpte 6 Georginer til terrassen siden de hadde medlemstilbud! Men eg holder på ute på kjøkken får en sms fra Porterbuddy som skulle levere en pakke til meg….Fikk dette bilde ⇑ om hvor pakken var lagt hehe Mest sannsynlig mens eg var rett innafor, har ikkje hørt en lyd eg 🙂 Forresten ; Deilige Jordbær Butter fra BodyShop – Duften av sommer 🙂

Men ok, nå skal eg kjøre Dib på flyplassen, han skal til Oslo på kurs

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Se opp for svaner om de har avkom. Noe mer påpasselige foreldre finnes ikke. Men vakre er de.
      Blåste voldsomt her også, men greit når det var så godt og varmt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg