– TEDDY BEAR –

Designet av Monika Miszczuk

 

En teddybjørn kan være et symbol på så mangt, de fleste av oss har på et tidspunkt eiet en, og veldig ofte er det nettopp en teddybjørn de fleste plukker med seg fra gavebutikken og opp til barsel i 7. Å lage sin egen blir jo litt spesielt, eller lage en til noen andre. Det er i seg selv en skjønn gave og veldig ofte vil en teddybjørn følge eieren gjennom livet, selv om den kanskje bor de siste 30 årene i ei eske på et loft. Dessuten glemmer man aldri sin egen teddybjørn….min var av alle ting grønn og hvit, hvor den tok veien vet eg ikkje, men NOEN tømte høyloftet til min far og mye av mine barndomsting bare forsvant…Egentlig ganske trist.

Teddybjørnen på bildet over er av typen eg glatt kunne finne på å laget 10 stk av, bare fordi eg liker den så godt! Veldig for seg gjort med fine detaljer 🙂

 

TEDDY BEAR LIKE A FIZZY MOON
Bildet over
23 cm høy

 

 

 

 

Designet av Debbie Bliss

 

Dette er muligens en mer ordinær en, enkel å strikke, perfekt i riller forresten. Dessuten kan denne ganske enkelt få seg en helt egen garderobe 🙂 Tenk så flott gave det hadde blitt? Oppskriften på selve bamsen er gratis.

 

TEDDY BEAR
Str 30 cm
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

Ahaa endelig fredag og ENDELIG er pakken min rett i nærheten og JA, den skal lande på mitt postkontor i dag! JuHuuu Gleden er stor for å si det sånn! Dette blir nok garantert en fiiiin helg, får nok å styre med ser du +
eg skal jo lage verdens beste ertersuppe hehe

Store muligheter for at eg slipper å handle også i dag haha Siden me egentlig ikkje trenger så mye er det helt trygt å sende Ali alene *ler* Neida, han klarer seg ypperlig uansett varemengde, men noen ganger er det herlig å slippe 🙂 Eg er jo ute på handel HVER uke både torsdag og fredag. Ja eg kunne handlet både for oss og mor mi samtidig, men det blir fort mye mer arbeid enn å dele det opp + at mor mi får litt mer tid av meg og eg slipper
å sitte tilbake som et utslitt vrak 😀

Tja, tror eg skal “stelle litt hjemme” inntil pakken har landet inne på Hobbyrommet,
etter det er det nok lite huslig som blir gjort!

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg