THIS Made My Day! – Helt GRATIS!

Designet av Regina Weiss

 

Ja da du vet jo hvor mye eg er glad i garn, men Restegarn det er noe spesielt! Det er små søte rester som du bare ikkje kan kaste og du samler på de som små skatter i påvente av noe du kan bruke det til. Her har du det du kan bruke det på! AMAZING og akk så enkelt! Overhodet ikkje noe komplisert og når du får alt forklart via tekst og bilder bør det blir rene plankekjøringa. Uansett, en jakke som dette er man bare nødt til å glad av! Er du sur og har en dum dag skal eg nesten garantere at dagen blir bedre om du tar på denne og har du en flott dag er det kun denne jakka du vil ta på deg 🙂 Dvs: Alltid en grunn for å ha en restegarnjakke i skapet!

 

Designet av Regina Weiss

 

Om du ikkje er så glad i slike frynser vil eg tro det er en smal sak å droppe de 🙂

 

SCRAPPY KNIT DUSTER
Bildene over
Strikkes på pinnenummer 8 mm

 

 

 

Designet av Regina Weiss

 

Her også! Kun restegarn + at du også får heklet litt! Kan jo nesten ikkje bli noe bedre!?

 

WAYFARER RUANA
Bildet over
Strikkes på pinnenummer 8 mm

 

Hvis du har lyst på flere prosjekt av denne type, eller om ikkje annet i samme gata eller designer, ja da bør du svippe innom HER å bare KOoOSE deg!

 

 

Screenshot fra Komikerfrue sin Instastory

DETTE bildet her fikk meg jo til å smile extra bredt over morgenkaffien min! Åååå eg blir liksom glad i hjertet for dette betyr jo virkelig at de falt i smak ♥ Det er øyeblikk og bilder som dette som gjør det verdt å strikke 🙂
Så gøy, skikkelig gøy!

 

Vel, nå skal eg ut på kjøkkenet å ta innspurten på lørdagsmiddagen som du nå VET er Lasagne haha Ali har laget den klar og eg skal bare strø på ost og sette den i ovnen. Mens den står inni der å go`gjør seg skal eg svinge en enkel salat før me kan digge inn! Scorte noen MammaPoeng i dag; Amira og eg kjørt ut å hentet Dib på jobben. Svippet innom Europris på vei hjem, du vet? Lørdag? Billig snop? Jepp, men me kjøpte IKKJE billig snop haha Eller jo, men me kjøpte Freia sine sjokoladeplater (4 stk 100 kr)  + et digert glass med oliven ♥ Det finnes sikkert 100vis av fantastisk gode og spennende oliven, men Amira? Hun ELSKER de små uten stein på Europris. Men ja, eg må jo si de ER gode. Et tips; Syns du det ser godt ut med oliven, men du liker det ikkje? DA er Europris sine supre å spise for å “lære” å like det! Eg likte ikkje oliven da eg begynte å spise de! Eg syns bare det så sååå GODT ut, men Brrrrr for en ekkel smak! *ler* Litt etter litt kunne eg rett og slett ikkje få nok og nå spiser eg ALLE typer! Åååå de STORE, uten stein som ligger i Chillilake! Oh MY! Min STORE favoritt ♥

Anyway! Kjøkkentjeneste! Nå stikker eg! *magen romler av sult!*

 

 

 

NYT LØRDAGEN!

 

 

 

 

Go`klem fra ei Glad Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg