TikTok Tips!

 

Nå er eg midt mellom 2 kakesorter her og ha en liten pause, DA må eg bare fortelle deg om dette søøøte tipset eg så på TikTok! HVA man finner der altså, alt mulig! I formiddag var eg en kjapp tur på posten,
sveipet innom Nille for å ha noe flere el-lys og der så eg….

 

 

 

 

…denne lyslenka og tenkte med en gang på det eg hadde sett på TikTok! Snappet til meg en pakke og entret Hobbyrommet da eg kom hjem…

 

 

 

 

Fyrte opp limspistolen og satte i sving…

 

 

 

 

…lage 20 stk slik limklatter i diverse størrelser…

 

 

 

 

…tok lim opp lang lyset og på tuppen, satte på en klatt og…

 

 

 

 

 

…VOLA! Dette er noe alle kan imponere med Ho Ho Ho
Så enkelt og sååå varmt, pass på fingertuppene!

 

 

 

 

Så ja, da måtte eg jo bare skifte lyslenke i denne dekorasjonsgreie mi her da vettu 🙂 Ser for meg at hvis eg hadde hatt en trerot eller noe så kunne eg limt selve lenken på og så dekket over med mose slik at soppene kom opp…Vel, vel…eg får leite etter ei rot neste år 🙂 Men fint tips syns eg og fint ble det jo!

Nå skal eg på kjøkkenet å koke diverse karameller 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg