Til å bli glad av!

Designet av Ewelina Wieczorek

 

Gikk rett hjem hos meg! Swoops sa det og eg har skummet oppskriften, den inneholder masse Tutorialbilder så frykt intet – Dette klarer du om lysten på en kul sopp er stor nok! Eg har litt sopp fremme hele året her hjemme, men det er til jul de røde fluesoppene kommer frem 🙂

 

MUCHOMORKI
Bildet over
Gratis oppskrift

 

 

 

 

 

Designet av Ewelina Wieczorek

 

Dette er easy peasy, du trenger nesten ikkje oppskrift en gang. Kjempesøte! Eneste eg må påpeke er at garnet som er brukt her veldig brannfarlig!! Det er et sånn chenillegarn som er blitt så populært…100% polyester på bordet…i jula?? Sammen med stearinlys? Lov meg at du heller strikker det i skikkelig ullete ullgarn ♥

 

CHRISTMAS TREES

 

 

 

 

 

 

Her i huset går me actionfylte tider i møte!! Nå er nytt utstyr i hus siden Dib har skiftet gren innen Kampsport 🙂 Har jo vært et labert å i Taekwondo`n pga korona så det har blitt mer og mer Kickboxing og MMA. Nå stiller han
i sin første konkurranse første helga i november. Han reiser til Bergen på Norges Cup, senere i november blir det NM. De har ranket han til en av de beste juniorene i Norge, men sååå viser det seg at han visst nok skal stille som senior – Vel,
eg sa at det ble actionfylt, og ikkje minst spennende! Han har i noen år nå hatt lyst å gå over til kickboxing og MMA, men eg har holdt igjen hele tiden, og siden han var under 18 kunne han ikkje starte uten min tillatelse. Eg mente også at han stilte sterkere hvis han ventet på det svarte beltet i Taekwondo (Noe eg fikk rett i) Nå er han 19, snart 20 og kan egentlig gjøre hva han vil. Eg skjønner hvorfor han ville bytte og eg kunne jo valgt
å være i mot, eller være en støttespiller – Eg valgte det siste selv om eg syns det er skummelt – Trøster meg med at han er veldig god da… Det har vært noen hektiske dager med å få alle papirene i orden, i dag var det avgårde til legen å bli godtkjent for å stille – Det gikk som smurt 😀 Så nå krysser eg bare fingrene for både han og motstanderene…han har jo for sikkerhetsskyld valgt å stille i fullkontakt…Jaja kjenner mammahjerte ikkje helt har godt av dette, men men det gikk jo hardt for seg i Taekwondoǹ og, gikk fint der uten nevneverdige skader.
Uansett, dette blir gøy! (Overbeviser meg selv hehe)

Anyway, det er kwell og eg tror eg fortsetter inne på Hobbyrommet siden det uansett ikkje er noe gøy på Tv!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

7 kommentarer
    1. Eg har svart belte i Donald boksing. Men, eg vil ikkje sei at eg e flink. Alle som kan Donald boksing, får automatisk svart belte.

      Men, det e jysla morosamt når man drar frem denna kunsten. Og både Flokken og Kånå ligge langflate på gulvet og ler seg skakke.

      Man må jo bjuda på … ;-D

      Satsa på at avkommet ditt klara seg bedre enn ka eg hadde gjort. Både i Kick boxing og Mma ringen.

      Trur knock out hadde fått ein ny betydning om eg hadde stilt opp … ;-D

      Lykke til … Både mor og sønn …

      1. Donald Boksing? Hmm hvis det gjelder å lese Donald så har eg absolutt svart belte. Samlet Donald i mange år og når står det 26 smekkfulle permer ute på boden, men muligens Donald boksing er noe helt annet siden du nevner “Å bjuda på” haha Anyway, Donald er kongen! 😀

        1. Snabbkurs i Donald boksing : Knytt nevene og strekk ut henda rett frem … Bøy så albuene nitti grader innover, slik at knyttnevene peker til hver sin side … Nå er man nesten klar.

          Sirkuler nå knyttnevene rundt kvarandre og fremover, mens man samtidig løfter den ene foten og sparker fremover. !

          Klarer man dette, får man altså svart belte i Donald Boksing … ;-D

          1. Ahaaa så det er sånn som Donald “slåss” mener, jaja, men da har eg svart belte – Helt klart! *Kikker i taket* Skyggeboksing er muligens litt tryggere…?

    2. En del av guttene i gjengen til Datteren har drevet med MMA på høyt nivå. Norgesmesterskap og slikt. Har aldri hørt om de helt store skadene.

      1. Det er det Dib også sier, statistisk sett er det lite skader her i Norge. Eg er mest redd for tennene hans!! Han har brukt over 4 år med massiv regulering etc (Kosta flesk haha) så eg oppgraderte tannbeskytteren hans.Hadde f.eks vært krise om han kom hjem uten fortenner hehe Han har jo trent Kampsport i 13 år og eneste skade var en skulder ut av ledd i NM, men den rista han på plass selv. Det går nok sikkert helt bra 😀

Siste innlegg