Til alle katteelskere! -Oppskrift

Designet av Sweet Potato 3

 

Jammen meg et katteteppe som også eg fint kunne hatt i sofaen 🙂 Stilig er vel det det er! Kul måte å hekle et teppe på! Er du flink til å bruke ruteark å tegne mønter? Tja, da kan du evn velge deg et annet dyr, en hund f.eks. Ellers er teppet enkelt og greit å hekle.

 

 

 

Designet av Sweet Potato 3

 

Velg deg et garn du kunne tenkt deg å bli pakket inn i en kald vinterdag, det hadde vært deilig med noe alpakka tenker eg! Eg har strikket pledd i Andes, det er ganske tjukt da, hadde blitt en gigantisk katt i sofaen derane! Faktisk kunne eg tenkt meg et pledd i sånn Finullkvalitet, eller Kauni, men med en tilleggstråd – Alpakka f.eks 🙂 Det hadde blitt helt herlig! Siden teppet er heklet med nål nr 5,5/6,5 antar eg at dette er helt overkommelig
og vil gå ganske så radig 🙂 Julegave kanskje??

 

CAT`s MEOW BLANKET
Bildene over
Str ca 100 cm X 130 cm
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag og det er helt fargeløst ute…alt er sånn lyyyys grått, bedre kjent som tåkedis. Det er meldt regn i morgen, ja det skal t.o.m tordne og lyne i morgentimene. Det vil vel si at det skal bli kjøligere?? Ser på Yr at det skal bli 2-3 grader lavere. Har vel i utgangspunktet planer om en tur i dag, men ikkje en veldig lang en. Stort sett når eg kler på meg for å dra ut på tur er ønsket å gå ca 1 mil hver gang, det tar gj.snitt et par timer alt etter hvor eg går,
men i dag blir det nok en noe kortere tur bare for å sjekke at kroppen funker *ler* Kjenner fortsatt forrige tur i kroppen, eller kanskje det er fordi eg har sittet på Hobbyrommet 2 hele dager…? Kun avbrutt av litt husmorssyssler. Ikkje vet eg, men eg må ut å gå, kjenne at eg faktisk funker som eg skal og sååå skal eg hjem å kose meg på Hobbyrommet! Fant igjen frem glitterboksene i går kwell O`la la alltid like kos det…Æææ kos?? Glitter er noe hekkan, men det blir jo fint da og snart er det jul og da er glitter og fjas helt nødvendig 🙂 

 

 

 

LAG DEG EN HERLIG
SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Jeg trodde det katte-pleddet egentlig var en jakke. DET hadde også vært noe! 😀 Jeg har ikke gått tur i dag, men har vært og trent. Kroppen ble skikkelig gåen av det også 😛 Kos deg på tur, uansett lengde 🙂

Siste innlegg