Tøfler? Sokker? -Samma det!

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Det er ikkje til å stikke under en stol at sokker, og i allefall at tøfler er populære gaver! Selv om kanskje mange sier at de ikkje bryr seg om strikka gaver så vil alltid et par tøfler/sokker komme til nytte – Det er nå i allefall min oppfattelse. På lik linje med lue, votter og skjerf så er det jo noe alle på et tidspunkt har brukt for 🙂 Me skal alle gjennom den samme kjølige og kanskje iskalde vinteren, hva er vel bedre da enn å surre seg inn i ull fra topp til tå? Ja jo, du kan jo gjør som meg da: Å bli inne i pysjen på de kaldeste dagene,
men noe må jo ut, sånn er det bare.

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Dessuten er jo da sokker og tøfler supre til de som er så heldig å ha ei hytte 🙂 Det å komme til ei hytte på besøk og bli møtt av f.eks en kurv på gangen med et godt utvalgt sokker/tøfler for store
og små gir velkomstfølelsen et aldri så lite løft ♥

 

PYTHAGOREAN
Bildet over
5 Størrelser

 

 

 

 

Designet av Ainur Berkimbayeva

 

Eg syns jo sokker i ull er helt digg! Fikk et akutt behov for å strikke de første i innlegget, og grunnen til det er garnet! Ahaa de er strikket i TUKUWOOL og det garnet har eg en del igjen av etter Aamu genseren min!! Ahaa det skal bli digge det! Sokker i tynt garn er jo bare himmelsk! Du trenger i tillfelle 2 slike 50 grams hesper av Tukuwool ♥

 

OPEN HEART
5 Størrelser

 

 

 

 

 

Bare for å nevne det først som sist: I går ble det første Alvehuset mitt ferdig JuHuu Vil du se mer av det, eller plukke med deg noen tips og gode råd, ja da svipper du innom HER 🙂

 

Ellers blir nok dette en helt vanlig og sikkert rolig dag! Før eg setter i sving med mine ting skal eg bare sveipe meg gjennom den vanlige runden. Det er greit å holde ting “nede” for jaggu skal eg hilse og si at ROT vokser deg fort til over ørene! Eg bør også svippe nedom butikken en tur, Milo er nesten tom for tørrfór og eg må ha en rull med gråpapir til INNPAKKING av gøyal gave 🙂 Når det er gjort tror eg bare eg rigger meg til ved spisebordet i dag også! Er giret på å komme i gang med Alvehus Nr 2. Det er en del anderledes enn det første for dette har eg laget over et glass og det er mye å male! Blir garantert gøy og eg gleder meg så det er bare
å komme i gang med runden!

 

 

LAG DEG EN FIN DAG
OG KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

3 kommentarer
    1. Ønsker deg en super dag! En stor glede og inspirasjon å lese bloggen din 😊 Klem fra Berit

    2. Alle trenger sokker. Kan heller ikke skjønne folk som ikke blir glad for strikkede gaver. Det at noen har satt seg ned og brukt tid på å lage en gave i stedet for bare å sveipe en runde innom senteret setter jeg utrolig stor pris på

    3. Hallo. For et par dager siden la du ut link til strikkede skjørt.Jeg har nå kjøpt mønsteret til Prairie skirt,syns det er så fint.
      Det jeg lurer på er om du har noen gode tips til hvordan man kan unngå at den rillekanten nederst på skjørtet vipper opp.
      Dette er noe som alltid skjer meg når kanten på et plagg er i rillestrikk. Irriterende!!
      Håper at du eller noen andre av dine lesere her inne har et godt tips til meg.På forhånd takk.

Siste innlegg