Tøft & Stilfult

Designet av Nicola Susen

 

Nesten hver gang Nicola Susen kommer med et nytt design bare må eg ta det med i bloggen her, for hun har mye knakende flott! ELSKER måten hun designer gensere, jakker og bla tunika på! Her blir INGEN utelatt når det kommer til størrelser, det hun designer-ja det passer absolutt ALLE fordi du strikker til deg og din kropp. Oppskriftene er altså unike og skreddersydd til akkurat deg! Vanskelig å skjønne? Vel, klikk deg inn HER, plukk ut noe du liker og les hva hun skriver i infodelen, det er ganske så fasinerende! Dessuten blir eg bittelitt sjalu!! Hun strikker omtrent utelukkende av Wollmeise…Lett eg ville hatt den garderoben! Åååå NYTELSE ♥

 

Vettu ka som er om enda bedre med hennes oppskrifter? Du trenger absolutt ikkje strikke med Wollmeise, NOP, du strikker med akkurat det garnet og de pinnene du selv vil for hennes design eier ingen strikkefasthet!
For godt til å være sant? Vel du får jo sjekke da, men ja, det er helt sant! 🙂 Nice, ikkje sant??

 

Dette sjalet var utrolig fasinerende! Litt som omvendt “Havskum” mønsteret syns eg, utrolig stilig mønster og etter litt studering har eg funnet ut at det er slettes ikkje vanskelig så det er bare å sette i gang 🙂 Sjalet har hun strikket i DETTE GARNET, men du velger jo som vanlig det du ønsker. Strikkefastheten er ikkje så viktig,
men husk at jo tykkere garn jo større sjal 🙂

 

Designet av Nicola Susen

 

WATER IS LIFE! 
“It is the most precious resource on our planet and we should use it responsibly.

This project is all about water: color, shape and texture.

Small waves are playing with the wind on the surface of the sea. You can wrap yourself in this
gentle carpet of waves and let your thoughts get carried away.”
Nicola Susen

 

 

SILENT SEA
Bildene over
One Size/ 210 cm X 70 cm

 

 

 

* * * *

Alle bildene i bloggen som er mine er tatt med Huawei P20 Pro! VANVITTIG SUPER Bildekvalitet!!

 

Vanligvis når klokka stilles blir eg alltid litt sjokka når eg våkner, ja f.eks over at eg har sovet sååå ALT for lenge – Da blir en vanligvis ganske irritert! (Morgenstund er gull i munn vettu!) I dag der i mot våknet eg som vanlig halv 10, men egentlig var jo klokka bare halv 9 så denne frua var ganske så fornøyd si 🙂

Fornøyelsen varte slettes ikkje lenge kan du si…Det er sjeldent at kamera kommer på før kaffien, men i dag gjorde det det! Sjekk på bildet over du!?! Nei nei, det hjelper ikkje sååå mye at sola nå skinner fra skyfri himmel for sjokket som møtte meg da eg sto har slettes ikkje lagt seg ennå…! *Krampaktig sildasnø*

Anyway, det er søndag og det skal absolutt nytes og brukes til å lades opp igjen slik at eg i morgen forhåpentligvis er klar for ei ny uke! Første uka i april må jo bli bra?? DA er det vel vår?? Vel, så mye for hurtig værskifte:
NÅ? Ja nå SNØR og HAGLER det igjen ute gitt!?!?! Ka e d for noge tull!??

 

Men du? Vettu du ka eg ikkje liker og ka som kan gjøre meg ganske sint? Jo, det er når andre bestemmer hva eg skal gjør…Det er greit å bli spurt om eg kan gjøre ditt eller datt og som oftes så gjør eg det, MEN! Når andre har laget seg planer som kun kan gjennomføres hvis eg gjør ditt eller datt uten å ha tatt meg med i planlegginga, skjønner? Dvs at når eg blir spurt så blir det mer sånn: “Ja du er faktisk nødt fordi eg/me skal gjøre sånn og sånn og da må DU gjøre sånn og sånn”. For å si det sånn, dette er slettes ikkje et nytt fenomen, slik har det vært i veeeldig mange år og eg har jo etter hvert som eg ble voksen funnet ut at eg rett og slett blir manipulert og fremstår som en naiv idiot! Tenker vel at nok er nok ja.

 

Søndag, i dag altså, skal starte med at eg rusler ut på kjøkkenet og lager litt Schawarma frokost til DibHassan før eg svinger meg med et par kilo appelsiner og en pose Ingefær, jepp, det trengs så absolutt en runde med Ingefær Shot! Har vært uten i 2 dager fordi eg er lat(!!!) og DET kjennes godt på systemet, så for å få magen i balanse igjen er det bare å sette i gang. Utover dette så tror eg det blir en fin søndag
for erm nr 2 er godt i gang på min rundpinne 🙂

 

Ja du?? Ikkje la deg tråkke på av andre!!
Det er slettes ingen god følelse skal eg si deg ♥

 

 

 

 

 

LAG DEG DEN BESTE
SØNDAGEN EVER!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg