Topptur avlyst!

 

 

Ok, sånn kan det gå, men eg skal ut på tur likevel – Kjenner det i beina at det må eg! Tar meg en runde rundt Stokkavannet, er en fin tur å ta på sparket. Tar med meg headset og fyrer opp god musikk 🙂 Det er første gang
i historien at søs må avlyse, så da tenker eg at den halsen virkelig ikkje er god ♥

Senere i dag får eg besøk, eg har nemlig begynte å samle på noe spennende OG gøy MoHaaa Da er det jo kjempeservice å få det levert hjem på døra – Tenker eg! Gleder meg! Videre planer denne uka er at eg har tenkt meg til Bergen på søndag, Amira og eg skal dure opp over på en dagstur! Målet er å farte avgårde til Vivian
og dekorere hagen hennes! Eg bare HÅPER at værmeldingen for Bergen er feil, for pr nå er det meldt en del regne…Men eg håper det har kommet seg vekk over fjellene innen den tid….

Men nå?? Chiagrøt og tursko! Tenker det blir digg, vurdere også en kjapp tur innom Lyreco…
Har lyst på MER lim…forstå det den som vil MoHaaa

 

 

 

NYT DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Alle kan bli syke, spesielt etter en sydentur. Så god bedring til din søster.
      Håper du lar oss få en liten titt av hagen til Vivian etter at du har pyntet den. Du er jo helt rå.
      Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Siste innlegg