Topptur NEXT!

 

Jadda…Målet er å gå 10 topper så får eg se da, om det blir krypende eller i oppreist stilling! Gudene skal vite! Storesøs henter meg kl 11 i morgen så får me sjå då! Toppen me skal gå er absolutt kun en liten fis, og ikkje det en gang, i forhold til Mount Everest. Eg trooor utsikten blir akkurat like flott for meg som for de som står på verdens høyeste fjell – Det er eg sikker på! Et skritt om gangen, ikkje det? De som har stått på toppen av M.Everest måtte også starte langt nede 🙂

 

Nå gjelder det å holde formen opp og bare la den bli bedre
og bedre for det er i mai det starter…

 

Etter at eg har unnagjort Nyrelegen i slutten av april står MR for tur i begynnelsen av mai før eg skal på Kirurgisk Avdeling for Gastro 31.mai. Det er som er ganske morsomt (Mulig helt feil ordvalg…?) er at eg skal til sønn av kirurgen som eg hadde i alle år når dette magegreiene startet! Han var Professor i Gastrokirurgi og sønnen er jammen meg også professor og overlege. For å si det sånn: Om sønnen “bare” er halvparten så dyktig og grei som faren, vel…Da blir det bra! Krysser jo fingrene for at det blir med en prat og at situasjonen er avverget
og forbi går med fullstendig stillhet…

Men, nå skal eg strikke litt, se på serie og lade opp til i morgen! Må komme meg tidlig i seng også. Har startet bitte litt ute, ryddet ut av drivhuset og vasket potter og satt de i drivhuset igjen 🙂 Blir nok bra der også etter hvert.

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Blir vel å regne som en fjellgeit innen sommeren er over med den farten du har for å nå nye høyder. Greit så lenge du ikke tar i mer enn kroppen vil. Viktig å lytte til den, så blir du sprek.
      Enig med dag at morsomt er feil ord når du skal til gastrolegen, men det er vel ingen andre ord som kan beskrive det. Hørt uttrykket; “som far så sønn”. Passer jo bra her.
      Kos deg med strikketøyet. Klem fra Liv

Siste innlegg