Trenger du et par sokker?

Designet av Summer Lee

 

“Små” sko og lekre sokker er det på tide med nå 🙂 De tjukkeste ullsokkene kan legges bakerst i sokkeskuffen tenker eg! Eg fikk meg nye sko i hus før helgen forresten, det passet fint hvis ikkje måtte eg gått ut m tursko i kwell! Skulle tatt seg ut…eg har mange flotte sokker, men vanskelig med vanlige sko har eg funnet ut…

 

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Virkelig et par nydelige sokker dette her, og eg likte de veldig godt med en tå som blingser seg ut! Med ett ble de jo ganske så stilige! Hadde en periode for noen år siden hvor eg strikket mye sokker som dette, ja med litt sånn lacemønster på. Eg ser det er utsolgt, men om du skulle komme over DENNE BOKA til Cookie A så KJØP den! Ahaaa det er så mange rålekre lacesokker, noen litt mer utfordrene enn andre, men så nydelig! Har strikket flere sokker fra boka, og boka står godt i hylla mi 🙂 Absolutt et must vil eg si!

 

BARBARA SOCKS
Bildene over
4 størrelser

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Bildet er tatt litt før 08:00….FOR en dag det blir! Ja eg vet, normalt sett hadde eg dratt ut på tur i dag, men det skal eg i morgen! Da blir det langtur, Ine og eg skal bli med Turistforeningen på langtur til Synsevarden og Steinkjerringå – Normalt sett ikkje en tur over mange timer, men når me går den som fellestur tar det bort i mot hele dagen. Me pakker mat og drikke i sekken og spiser og koser oss sånn ca halvveis – Blir en heldag liksom 🙂 En stund siden eg har vært på en sånn tur så dette gleder eg meg til!

Det som kanskje er litt dumt er at eg skal ut i kwell! NÅR har du lest at eg skriver det haha Eg går jo ikkje ut ut lengre, dvs “på by`n* haha Ungene og meg + mor til Eirik skal ut å spise skikkelig hamburgere og spille biljard!
Eg er overbevist om at me får det knallkjekt! Bare eg er i seng før midtnatt går det nok greit, eg skal tidlig opp
i morgen og hente Ine halv 10 før me durer utover jæren for å møte turgjengen 🙂 Så gøy! I går da eg handlet kjøpte eg med meg hjem ei røys med mini påskeliljer…Hadde jo planer om å plante siden det ble høytrykkspylt ute…Får se om eg får det gjort i dag 🙂 Om du skulle trenge et tips til en smaksrikt og kwessen rett til å kose deg med i kwell kan en virkelig anbefale DETTE (Lag den evn med stekt kyllingfilé) som eg laget i går,
det blir min lunsj i dag!

 

 

 

HA EI FLOTT HELG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg