Trenger du noe enkelt?

Designet av Regina P Designs

 

Sånn som dette liker eg godt! Enkelt, men akkurat passe dekorativt 🙂 Litt sånn rustikk i kantene og noe man enkelt kan lage uten for mye fuss. Fint til å bare henge “en plass”, fint til juletreet og helt genialt til å henge på gavene. Lag noen små (Kanskje se hvor smått du får det til?) Eller finn frem det noe tjukkere tauet og lag et stort som du henger ute på veggen, kanskje du kan lyssette det (50% på belysning på Nille, hint-hint)

 

 

 

 

Designet av Regina P Designs

 

Her om dagen var me innom Kiwi en kjapp tur og de hadde fått opp julehylla si, der er det et ymse utvalgt av kort, gavepapir og div, plukket med meg 2 ruller av litt halvtjukk hamp. Bruker som regel det på all innpakking, men skal jaggu se om eg kan lage et tre eller 2 av det,perler har eg jo mer enn nok av så dette burde gå bra 🙂

 

RUSTIC TREE ORNAMENT 2
Bildene over

 

 

 

* * * *

 

 

 

Sola skinner, det er 6 grader og sommerblomstene (de som eg trodde var dø for lenge siden…) spirer og har faktisk blitt litt store….Hjemme hos mor mi spiret både blåklokker og alt annet eg plantet i krukkene hennes i vår!?!? Det er jo slettes ikkje helt normalt…? Bladpersillen vår som eg klippet inn siste rest av for halvannen måned siden står igjen i full “blomst” så her er det bare å høste! Skal innrømme at det er lite eg har vært på terrassen siden eg “pakket bort” sommeren og fikk pasjonsblomsten inn i drivhuset, men altså…! Det er ganske sprøtt! Blir nødt for å ta meg en rundt før frosta setter seg i jorda slik at kasser og krukker blir tomme. Må også sette en stokk eller noe i den store krukka slik at det bli enkelt å sette opp Julenek til jul 🙂

Men ok, torsdag og handledag for mor mi! Tanken er også å svinge innom Europris for der vet eg det nå er full jul! Vil få i hus litt sånn småplukk man trenger bare fordi eg som regel springer beina av meg for å finne det når eg trenger det. Cellofanposer og cellofanark er som regel noe eg kommer på når eg trenger det. En ting eg fortsatt ikkje skjønner er hvorfor Nille f.eks selger 10 cellofanposer for 69 kr når Europris selger de samme posene til 30 kr?? Så ja, litt sånn dill er greit å få hjem 🙂 Ut over det skal eg prøve å bli kjapt ferdig, har litt andre ting som også bør tas tak i her hjemme – Som å koke Ingefær 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg