Tro det eller ei…!

Designet av Eweknit Toronto

 

Ikkje sant?? Det er jo en ting at det kun er 5 mnd (!!!) til Jul, men om 1 mnd, ja da er det full rulle med både skoler på alle trinn + barnehagene! Mye følger med den oppstarten, spesielt på småtrinnet og ikkje minst barnehagen! Husker selv månedene før ungene hadde oppstart da de var små, mye skulle klargjøres og ikkje minst skulle jo mye strikkes! En eller 3 gode ullgensere er et must! Et par på garderobehylle minst og i allefall 1 i sekken haha Jada, må alltid ha en tilgjengelig for det er jo ikkje godt å si med de små når de skulle trenge et skift.

For ikkje å snakke om godt tilbehør! DET er en helt egen seksjon for seg selv *ler* men det kan me ta en annen dag for det finnes virkelig mange smarte go`saker ♥

 

BABY CAMILLA SWEATER
Bildet over
Str 18 til 24 mnd

 

 

 

Designet av Eweknit Toronto

 

En skikkelig sukkersøt genser som er strikket i merino. Blir like lekker i “vanlig” ull, eller for den slags skyld alpakka 🙂 Ja, alt funker i grunnen til denne 🙂

 

ENDEARING SWEATER
Str fra Newborn til 4 år
Gratis Strikkeoppskrift frem til 16.august

 

 

 

Designet av Eweknit Toronto

 

Mulig du trenger noen nytt til høsten du også? Snapp den til deg 🙂

 

KRYSTAL SWEATER
Opp til 129 cm i overvidde
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

Tja, tror faktisk eg bare tar helg eg 🙂 Allerede 24 grader ut og i morgen er det meldt 30! Jadda, endelig kom sommeren selv om me egentlig holder på å blåse bort her i vest *ler* Fantastisk tørkevær som selvfølgelig skal utnyttes i dag også. Maskinen er i gang og et par kurver står i kø 🙂 Føler eg har kontroll på Dib sin koffert og i dag blir det å bare ta en sjekk i treningsbag`en at alt er med. Selv om de kun bruker en tynn drakt er det
jo en del utstyr som også skal med.

Egentlig hadde me jo planer om å hente hjem helgekosen i dag, men den rappa Amira fra oss *ler hjertelig* og det er jo herlig ♥ Så ja, da får me levert handleposene helt hjem på kjøkkenet i kwell 🙂 Hva som skjer ellers i dag er ikkje godt å si, Ali nevnte i går at det hadde vært herlig å bade så me får se. Eg er ikkje heeelt der at det var noe som fristet. Å jo da vanligvis så elsker eg å bade, men når hodet vil noe som kroppen ikkje vil, ja da blir det bare tull så egentlig er det tryggest å bare sitter her å strikke tror eg 🙂 Har hatt et trøblet kne i mange år (gammel idrettsskade) og i går bestemt det seg (igjen) for å lage trøbbel! Plutselig så bare låser det seg og i dag er det ganske stort! Jadda, dette skjer både i tid og utid, men får alltid høre at det er lite å gjøre fordi eg fortsatt er ung!?!? Vel, vet nå ikkje helt eg!? Er det bedre å bare ha et sånn uforutsigbart kne som
plutselig bare bestemmer seg for å streike?

Anyway, først nå har eg masse sengetøy som skal brettes på terrassen før et lite tonn med håndklær skal henges opp – Herlig å føle at eg har overtaket på vaskerommet for det taper virkelig med glans! Deilig å føle at eg igjen har lyst å stelle hjemme! Ja eg tror beint fram eg skal svinge vaskefilla litt også! Helt ærlig? Som eg skrev tidligere så har eg savnet å gjøre husarbeid, ja det er noe tilfredsstillende med det syns eg. Nå når stua er blitt så fin er det igjen gøy, hvis du har levd lenge i oppussingskaos uten mulighet til å gjøre noe ferdig skjønner du hva eg mener. Dessuten sier jo reklamen (på Ajax?) at det finnes ikkje noe bedre enn et rent hjem hehe Alt i alt tror eg dette blir ei fin helg, litt rar da siden Dib reiser før fuglene fiser lørdag morgen! 06:30 går flyet så det er jo nesten så eg lurer på OM det i det hele tatt er vits i å legge seg i morgen?

 

 

KOS DEG OG NYT VARMEN!
(Snart er det vinter haha)

 

 

 

 

Go`klem fra ei Godt fornøyd Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg