Trooor eg revnet….!

 

Jaggu godt at 2 ting klaffet i dag: Klokka ber meg om å restituere og værmeldingen er “alvorlig” *ler* Klokka bestemmer ganske mye…haha…i natt gikk mobilen tom for strøm og eg ble liggende å bursove i over 8 t!! Våknet litt over 10 og var fullstendig i halvsvima…problemet oppsto med en gang eg prøvde å reise meg!! I et lite øyeblikk forbannet eg treneren fra i går…Han vet å pushe og eg er jo egentlig ikkje den som gir meg sånn “bare fordi” så squat ble pushet og pushet til låra dirret, for ikkje å nevne rompa…OG magen! Kom meg nå ut av senga, neste problem oppsto da eg skulle treffe doskåla…! OMG! Jepp, treningen i skogen er så absolutt effektiv. Å trene med strikk og egen vekt er absolutt noe man kan bli sterk av! Eg har mer eller mindre holdt styrketreningen ved like hele sommeren og i går var første trening i skogen altså…Uansett hvor godt man gjør det selv blir man ikkje pushet så mye som når andre står der: “En til, og en til, hold….åsså tar du en til” Gi meg styrke!! Så enn så lenge er det klokka og været som bestemmer hva eg skal gjøre i dag!

 

 

 

Været uten for Hobbyrommet ser ikkje så verst ut, men som me vet: Synet kan bedra!

 

 

 

 

Dette er Vær”menyen” for i dag! Innbyr jo ikkje til de store sprella vil eg si, men det egner seg godt til klevask,
noe eg ser et behov for her hjemme…! Kanskje få ryddet i turskuffene mine? Snu litt ruundt på klær,
nå henger alle shortsene i rad og rekke her på veggen, kanskje la de få ligge øverst i skuffen og så kan passende
jakker henge lett tilgjengelig for tur? Får se hva eg får gjort!

Er du glad i å gå tur? Eller har du planer om å være extra flink fremover? Trenger du et par nye vanntett fjellstøvler til vinteren? Eg kjøpt meg et par fra Alfa før jul, har gått 1 tur på de, men måtte bare konkludere med at de var noe smale…ikkje blir eg slankere i føttene heller har eg funnet ut…sukk…de er jo så fine!
Så nå har du muligheten til å få knallgode fjellsko til halv pris!!

Har også helt nytt turtøy (Kun den gråblå buksen som er reservert til i morgen) som ikkje blir brukt, kjøpt i vinter
og planen var å ta det i bruk nå fremover…dumt å kjøpe klær for bruk i “fremtiden” når man går ned i vekt…
Nå er alt for stort! Også en mulighet til å få seg noe nye turklær til en rimelig penge.
Da har du ingen unnskyldninger for å komme deg ut å nyte høsten 🙂

Har også helt nye shortser om du vil ha de klar til vårsola er tilbake! Ang annonsene, er det noe for deg kan du sende meg en sms 93899225

Vel vel, nå skal eg opp av stolen, sette på en maskin med klær før eg skal rigge meg til med en sen frokost, serie og strikketøy 🙂 Blir nok en fin dag okke som! Trenger du noe nytt og enkelt på strikkepinnene
i natt la eg ut hele 25 flotte strikkeoppskrifter i natt!!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Da er vi 2, jeg har og gangsperr etter gårsdagens trening 😅. Trøsten får være at vi gjorde en god innsats for helsen.
      Nyt dagen, godt vi har gode hus i dette været 🌧️💨

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg