TUSEN TAKK

Ho Ho Ho Om ikkje stua er Julepyntet så fant eg da noen småting + eg fant en rød løper. Det er jo alltid noe man glemmer å pakke ned året før og det havner som regel i en skuffet 🙂 Ble ganske koselig her i sofakroken nå med litt Julelys på borden og et par små nisser. HELDIGVIS var eg litt fornuftig i går da eg var på apoteket og plukket med meg noen røde kubbelys fra Nille i forbi farten 🙂

Hvis eg nå bare demper spottene i taket i den andre delen av stua så ser eg heller ikkje kaoset så godt Ho Ho Ho Prøver så godt eg kan å være optimist og se det positive i det som ER positivt 🙂 Er jo nødt til det for hvis ikkje blir jo bare absolutt ALT drittkjipt! Dessuten fant eg en skikkelig rød og herlig Julepysj og bedre enn det kan det jo neppe bli??

Du og dere andre er skyld i at det er kommet litt Julestemning! Eg har fått så mangen koselige meldinger de siste 2 dagene og alle sammen oppmuntrer meg til å sette frem en  nisse eller noe fordi da vil Julegleden smyge seg inn på 🙂 Det har den i grunnen gjort og eg håper den øker på! Kanskje eg også får Ali til å legge på Julesengetøyet?? Eg så at det lå klar i skapet så kanskje hvis eg legger det litt strategisk frem på gangbordet..? Julegardinen på kjøkkenet har ikkje kommet opp i dag da siden Ali og Amira var ute å skiftet dekk og eg havnet på kjøkkenet og ble kokk, men men får satse på det i morgen 🙂 Adventstaken står på gangen og er klar til å hoppe rett i kjøkkenvinduet 🙂

Så ja, TUSEN TAKK for at du gjør en innsats for å muntre meg opp 🙂
Setter veldig stor pris på det 🙂

 

KOS DEG
OG NYT KWELLEN

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg