Uforutsette hendelser…

 

Det er slettes ikkje alltid ting går slik det skal, eller at en kwell blir som man hadde planlagt for den slags skyld…Ikkje sant…! Sukk…I går, eller det er vel ennå “i kwell” hadde eg planlagt en herlig kwell på Hobbyrommet.
Eg hadde jo fullt opp magen med taco og masse salat, lage meg en deilig Bobo-Iskaffi, hadde meg en velfortjent lang dusj og parkete i den digge gamingstolen min: NÅ skulle eg kose meg 🙂

Joa, eg fikk koset meg et par timer, og så kommer Dib hjem vettu! Yr og tydelig stolt braser han inn på Hobbyrommet til meg og holder en plastpose foran seg, SE!! Jøss jammen hadde ikkje gutten fått 3 flotte Lyr på fisketuren, ennå til eg sa det ikkje nyttet å fiske på fjære *ler*

 

 

 

 

Etter en lang og god dusj med gode lukter var vel det å rense fisk det siste eg kunne tenke meg!! Jaja, nå er uansett middagen klar til i morgen: Stekt Lyr og Tacorester on the side – Passer fint på en søndag det *ler*.
Dib kunne informere om at de skulle på fisketur i morgen også (eller? det blir vel strengt tatt i dag!) ! Kanskje eg heller bør spare Lyren, satse på noen til og så heller lage fiskekaker? Hva er vel bedre enn nystekte fiskekaker?
Ok, eg kan tenke meg mye, men likevel er det skikkelig digg!

Vel vel, da er det senga next!

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg