Ukas Langtur

 

Halv 11 møttes me i Møllebukta – Sverd i Fjell. Parkerte den ene bilen der og så suset me ut til Viste Hotell 🙂 Her startet me turen og nå var me klar for vår lengste tur i ett strekk (uten å gå tilbake) Forrige uke gikk me Møllebukta – Hafrsfjordbrua = 14 km (Frem og tilbake) I dag hadde eg regnet ut at det ville blir ca 12 km. Sola var med oss og det blåste friskt langs hele kysten!

 

 

 

Passerte “Brutte lenker” i Kvernevik…

 

 

Innløpet til Hafrsfjorden som ender ved flyplassen…

 

 

 

Rett ut i Nordsjøen

 

 

 

Håhammaren, alltid like fint her! Et fint sted å sete seg ned for en pause, men det gjorde ikke me hehe
Bare et par km inn til stranda så da var det bare å komme seg avgårde 🙂

 

 

 

Glemte å ta bilde av sverda i dag så eg måtte låne bildet fra forrige uke – Et must å ta bilde her!

 

 

 

 

Klarte å glemme å stoppe klokka da me satte oss i bilen for å kjøre tilbake til Viste Hotell å hente bilen….Heldigvis kan eg redigere ned turen på Garminklokka så antall km stemmer 🙂
“Kjenner” det i kroppen når me går over 1 mil, så da tenker eg at det er god trening 🙂

Har duppet litt i stolen her eg sitter så nå må eg sette episoden eg så på tilbake å se den en gang til 🙂

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok 

0 kommentarer

Siste innlegg