Unike & kule Kalenderpakker

 

Eg har så smått begynte å tenke på Årets Julekalender! Har du? Mulig noe tidlig, men planlegginga kan me starte me. Alt eg vet er at eg skal lage til 3 stk, til 3 voksne barn! Det kan være akkurat like gøy som da de var små, muuulig bitte litt vanskeligere? Uansett, eg kom i mål i fjor og tror det ble ganske så bra.

Lager du pakkekalender, i så fall til hvem? Barn? Barnebarne? Store barn? Små barn? Mann? Kone? Venninne? Mor? Far? Uansett hvem man skal lage til skal det jo også være gøy, ikkje det? Vel…da vil eg jo påstå at eg har litt å bidra med, om ikkje til hele kalenderen, men kanskje til enkelte dager? Ikkje sant! Ta en titt å se hva du kan finne, eller bruke 🙂 Eg har som sagt tidligere et begynnende plassproblem så alt hjelper for min del *ler*

 

 

 

 

Har flere farger i disse Badeendene, du finner de HER INNE
Har redusert priser også, er jo tross alt jul og høye strømpriser 🙂

 

 

 

Festlig kakepynt?
Supre til Cupcake 🙂

 

 

 

MAGNETER

 

 

 

Flere tøffe binderser i diverse størrelser finner du HER INNE
Kjekke å bruke i filofax, dagbok etc

 

 

 

 

Et passende DØRSKILT?

 

 

Sånn ellers har eg jo også en god del armbånd i mange typer og alt er nå nedsatt 🙂 Alt sammen finner du HER 🙂 Nå må eg komme i gang med strykinga her gitt! Finner du noe kan du sende meg en mail: [email protected] eller SMS 93 89 92 25.

 

 

 

HAPPY SHOPPING

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg