Uppsala Slippers

Designet av Fibrely

 

Eg må le litt også, men disse tøflene er superpopulære, i allefall om man skal tro min mailliste *smiler* Det ligger faktisk over 100 mail med spørsmål som: “Hvor er det blitt av disse tøflene? Jeg finner de ikke!” Ja og det lurer i grunnen eg også på! Hun som er designeren kunne jamme blitt rik! Den gang da den ble publisert var de gratis og det var da eg blogget om de….da var det kaos! Etter hvert la designeren oppskriften ut som kjøpeoppskrift, den var altså ikkje gratis lengre….da fikk eg en haug av spørsmål om hvorfor, og ikkje minst spørsmål om eg ikkje bare kunne sende den siden den likevel var gratis…

Veeel du som kjenner meg vet at akkurat det gjør eg ikkje, dessverre.

 

Nå i kwell satte eg meg ned for å se hva eg kunne finne ut, men det var søren ikkje enkelt! Ravelry profilen hvor tøflene ligger har ingen profil side, da er det ikkje så enkelt å sende noe melding heller…Fiiinleste over alt, og jammen fant eg en annen Ravelryprofil som er designeren sin…loriknitsalot – Der er det jo mulighet for å sende en melding, men syns det ser ganske “dødt” ut med lite aktivitet. Hun har også andre tøfler like Uppsala Slippers, men med annet mønster – disse er også “tatt bort”. Mange designere fjerne gjerne singeloppskrifter om de f.eks skal gi de ut i en bok, men eg har ikkje klart å spore opp noe bok heller eg….Har du?

Hadde det vært lov så skulle eg delt oppskriften med alle som ville ha, men eg vil ikkje risikere å bli uglesett…Så til dere som har blitt irriterte når eg har svart nei: Sånn er det bare – Nytter i grunnen ikkje å bli irritert på meg, send en melding til designeren å spør hvorfor oppskriften er borte og om det er en mulighet for å kjøpe den 🙂
Er hun fortsatt aktiv på Ravelry svarer hun helt sikkert.

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg