UPRAKTISK INTERIØRTREND??

Designet av Tomomi Yoshimoto

Tja, for å si det sånn så bare måtte eg på den ene eller andre måten kommentere denne utrolig interiørtrenden som “herjer” om dagen! *ler meg skvett ihjel*. Snu bøkene i bokhylla og bli trendy! OOOk, så pass ja!? Høres helt idiotisk ut for mine ører, men så er eg kanskje litt rar da!? Da får eg også opplyst at det er flere som setter bokbind på ALLE bøkene i bokhylla!?! SAY WHAT!? Det var jo om enda mer hysterisk syns eg!?? Hva med å heller kjøpe lukket bokhyller? Altså med dører til å lukke, ja da slipper du jo å se bøkene! hehe

Husker jo at eg syns det ble rotete i hylle med masse bøker, men da tok eg bare av det papiromslaget som var på bøkene og da ble de jo ensfarget og også så mye finere syns eg, men det hadde aldri falt meg inn å sette bind på de for at de skulle stå i stil med resten av hjemmet…Hmmm…En annen ting er at eg ble lei av å ha så mange hyller kun med bøker så eg har pakket de ned å satt de i garasjen ei stund + eg kvittet meg med mangen av de eg har lest x-antatt ganger 🙂

Du kan jo lese litt om denne trenden HER 🙂

Designet av Tomomi Yoshimoto

Så ja, pga denne nye trenden humret eg da eg så genseren over og tenkte at NÅ kan eg drive litt morsomheter! haha Strikk deg ei bokhylle liksom!! haha

BOOKSHELF SWEATER
Bildene over
One Size – 108 cm i brystvidde

 

* * * *

 

Vel ok, da var det ettermiddag gitt for jammen ble dagen noe lengre enn det som var planlagt i og med at eg plutselig måtte til legen. Det viste seg at prøvene hadde slått ut litt sånn helt på trynet og eg visste omtrent 100% sikkert hva det gjaldt, men uansett blir me jo litt sånn Uggen av slike meldinger! Før jul da eg hentet medisinene mine var kolesterolmedisinen min blitt byttet ut med en kopi og eg fikk beskjed om å sjekke med legen min om det var greit. Som vanlig så fikk eg jo ikkje tak i han, ergo ikkje sjekket. Tenkte som så at jaja det går sikkert greit for eg skal jo til han i begynnelsen av januar. Så ja eg var der forrige uke og tok prøver og da fikk eg også klarsignal for å teste kopien. Men dette hadde jo gitt et ganske bra hopp på prøvene noe som ikkje er bra! Det er Triglyserid nivået som hadde økt og det er jo slettes ikkje bra!! Av tidligere prøver/utdredninger viser det seg at min forhøyet kolesterol er pga genene så sånn sett kan eg påvirke det lite via kosten da eg allerede spiser så og si ingenting fett f.eks. Spiser stort sett kylling og litt fisk, alltid grønnsaker, linser og bønner. Nå det siste året har eg også begynt å spise mye frø sammen med youghurt og cottage cheese, noe som han sa var positivt. Det ENESTE trollet er de 2 ts med sukker eg har i en kopp kaffi haha Eg vil jo tro at nivået kommer til å synke igjen nå når eg har begynt på medisin igjen, men eg skal også halverer sukkerinntaket og se hva som skjer. Sukker er liksom det første du kutter om Triglyseriden er høy 🙂 Så ja, da er det jo bare å krysse fingrene for at ting er bedre neste måned 🙂

Ellers så er det dags for en dose skryt!!


Amira fikk prisene sine på lørdag for året 2018 i Elkjøp og dette er jo like enestående som tidligere år 🙂 Blir jo rørt i hjertet av dette!! Hun er kun 23 år og allerede nå til mai har hun jobbet der i 8 år og det begynner virkelig å bli en del slike priser nå, men så elsker hun jobben sin også 🙂

 

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE KWELL

 

Go`klem fra ei STOLT Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg