Uspiselig Kakepynt!

Reklame | Rito Hobby

 

Nå, ganske snart….om et par timer så ligger det garantert kun smuler igjen på dette fatet + Kakepynt som kan brukes om igjen ved neste bursdag! Penger spart er penger tjent heter det *humrer*

Selve pynten er perlet i Hama MINI og hos Rito Hobby har de absolutt alt du måtte trenge for å lage din egen kakepyntkolleksjon! På baksiden har eg limt på 2 tannpirkene (Naturelle!! Veldig viktig! hehe)

 

 

 

 

Nå har eg perlet i over 2 år, da hovedsakelig i Hama Midi, men det må eg si…Erfaringen min til nå er at Hama Mini er sååå mye enklere å stryke! Eg har ikkje begitt meg ut på de store perleriene i Mini ennå,
så mulig eg da endrer mening 😀 

Skal du bake en stooor kake kan du helt fint perle med Midi, kommer jo litt an på motivet også. Selv syns eg det er mer delikat med Mini når det skal stå på en kake 🙂 

 

 

 

 

Påskekake? La ungene stå for pyntinga! Tenk så gøy!
Det hadde ikkje tatt seg ut med en grønn suksesskake med påskepynt….*flirer*

 

 

 

 

Ok, nå er alt på stell her i heimen, ja t.o.m gulvene moppet eg over. Så nååå stikker eg i dusjen, tar på meg kjole og setter på meg Hobbyrommet til det braker løst!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg